• Ik ben van plan morgen een Ipod touch te kopen, 4de generatie 8GB.
    Maar ik wil even weten of je aan 8gb wel genoeg hebt.
    Zijn er mensen die hier een Ipod Touch hebben met 8gb..
    Kan je er veel opzetten Ja/nee
    (& zijn er nog dingen die ik moet weten voor ik hem koop?)

    Ik heb eh 8 GB op mijn Ipod Nano, maar volgens mij kun je daar ong. 2000 nummers op kwijt?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 21:57 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Ik heb eh 8 GB op mijn Ipod Nano, maar volgens mij kun je daar ong. 1600 nummers op kwijt?


    Oke, Ja ik las dat je er iets van 1750 nummers op kwijt kon.
    Maar ik ben ook benieuwd of dat minder word als je er Apps(zoals spelletjes) enzo op zet..

    8 GB is sowieso te weinig voor mij. Maar ik heb dan ook abnormaal veel nummers.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    8GB is niet gigantisch veel maar ik weet niet hoeveel liedjes jij derop wil hebben, volgens mij denk ik iets van 1600 nummers. Ik heb 160GB zo ik weet het niet, lol.

    Als je een bibliotheek hebt van tienduizend nummers red je het er niet mee. 1500 nummers kun je daar op pleuren ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    meer dan genoeg heb ik ook


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hahah, ik heb nu een Ipod van 1 GB, en daar kunnen mijn nummers net niet op.. Maar met meer GB ben ik ook van plan wat albums te downloaden en stuff..
    Hmmm
    Ik twijfel nog steeds.

    Ik heb ook een MP3 met 8GB, en voor mij is dat ruim voldoende (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb 32 ;) ik zou die nemen dan kan je ook veel app's (games enz) erop doen;) ik raad 32 GB aan (:


    My heart is yours and so am I

    ik heb aan 8gb te weinig, maar ik heb wel de 4th gen ipod touch. Gewoon alle liedjes waar je op dat moment niet zo naar luistert op een usb gooien en dan ben je klaar.
    Ik neem ook aan dat je apps gaat installeren?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb 8GB en een heeeele boel apps!!! bij mij past het MAKKELIJK, ook nog met best veel muziek en filmpjes(Y)(Y)

    Je kan er nog redelijk veel opzetten.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Apps nemen niet zoveel plaats in, en qua nummers kunnen er ook wel aardig wat op - ik heb ook 8GB iPod Touch


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik ga er mij ook een kopen van 8 gb (': dat is heus wel genoeg denk ik.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb ook 8GB en dat is ruim voldoende (krul)


    -