• Help ik ben m'n kut kwijt.
    hoi, ik ben een onzeker meisje van 10 en ik heb een vriendje van 18. nu willen we binnenkort samen naar bed en ik weet zeker dat ik er klaar voor ben. maar ik ben zo super zenuwachtig voor het moment! ik ben zo bang dat als het dan eindelijk zo ver is, ik me kut niet meer kan vinden!
    hellup!?

    Nou bedenk hier iets wat je graag naar zo'n helpcollum van zo'n tijdschrift zou willen sturen als grap. Ik zou graag het bovenstaande willen sturen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geniaal 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik lig hier nu serieus zo dubbel dat ik niet eens meer een fatsoenlijk berichtje kan bedenken. Mijne volgt morgen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hagelslag schreef:
    Geniaal 8D

    Ik wou eerst dat in een topic zetten inplaats van het topic van zoenen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HAHAHA. zelf verzonnen? (nerd).

    Hahahahahaha, die is echt grappig xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    whahahahahaha xD
    -ligt plat- moet je doen xD

    Reassurance schreef:
    Ik lig hier nu serieus zo dubbel dat ik niet eens meer een fatsoenlijk berichtje kan bedenken. Mijne volgt morgen :Y)

    Houd ik je aan! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    EA schreef:
    HAHAHA. zelf verzonnen? (nerd).

    Jaaa, want ik ben origineel. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    We moeten de Girlz gaan bombarderen man.:9~

    Ik voel me gebruikt
    Ik ben een gezellig meisje van 15 jaar met een vriendje van 21. Sinds hij me tegen mijn wil in op bed had gesleurd en zijn ding in mijn ding deed ga ik van deur tot deur. Hij stelt me voor aan al zijn vrienden, die me dan geil aankijken en me daarna ook het bed in slepen. Het lijkt wel of ik word gebruikt, klopt dat?


    (krul)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 22:23 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hai, ik ben barry en ben op zoek naar een leuke spontane dame. (nerd)


    your eyes are like stars in the night.

    Cornflakes schreef:
    We moeten de Girlz gaan bombarderen man.:9~

    Ik voel me gebruikt
    Ik ben een gezellig meisje van 15 jaar met een vriendje van 21. Sinds hij me tegen mijn wil in op bed had gesleurd en zijn ding in mijn ding deed ga ik van deur tot deur. Hij stelt me voor aan al zijn vrienden, die me dan geil aankijken en me daarna ook het bed in slepen. Het lijkt wel of ik word gebruikt, klopt dat?


    (krul)


    die is ook goed xD
    ik weet er ff geen :X maar hij zal snel volgen

    Ben ik zwanger?
    Hallo, ik ben een meisje van 10 jaar. Laatst bleef ik bij mijn beste vriend slapen. Hij sliep in zijn eigen slaapkamer, en ik in de logeerkamer. Kan ik nu toch zwanger zijn?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    echt heel droog:
    Ik heb een speelgoedauto in mijn kut, help wat moet ik doen!?


    I live for the applause, you will die for it.

    wat zijn jullie origineel :O

    Mijn mama heeft me verkracht toen ik 7 jaar was en ik ben nu 16 jaar en mijn buik wordt dikker, ben ik zwanger?


    *insert philosophical cringe expression here*