• Yaaaaay!! ik ben vandaag ongesteld geworden :') dus de test was al niet meer nodig.Nja ik ben dus niet zwanger ! Dankje allemaal voor het duimen :') <3333.







    Dames en heren,

    Jullie moeten allemaal heel hard voor mij duimen.
    Waarom? ik zal het uitleggen,Ik ben al bijna 4 weken overtijd en morgen ga ik een zwangerschaps test doen,Maar ik ben nu heel bang dat ik zwanger ben,Plzz allemaal duimen voor me!?

    Edit: Aan de ene kant zou ik best graag een kindje willen krijgen maar aan de andere kant ook weer niet. Mijn moeder zegt altijd dat dit de grootste angst is voor alle ouders dat hun dochter jong zwanger word. Het is allemaal wel heel leuk enzo maar ik bedoel ik ben 15 en ik ga nog naar school enzo, Maar ik ben natuurlijk weer z'n moeilijk geval dat als ze zwanger is het niet weg kan halen. En wat zouden mensen wel niet gaan denken van mij? wat zouden jullie van mij denken als er morgen uit de test komt dat ik zwanger ben?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 19:25 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    moooi :D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Armani schreef:
    -duimt- En, eerlijk? Ik zou het kindje laten weghalen. Je bent 15 en, technisch gezien -neem het niet persoonlijk op-, zelf nog een kind. Hoe kan je dan, vraag ik me af, zelf een kind grootbrengen? Het zal moeilijk zijn, maar volgens mij is dat wel het beste zijn, MOEST je zwanger zijn.
    Het is mijn mening, dus neem het niet persoonlijk op. Ik zou het tegen iedereen zeggen die nog minderjarig is en al dan niet zwanger is. Ik zou het zelfs tegen mezelf zeggen.
    -duimt-


    Ik niet. Ik zou het zelf met liefde opvoeden ook al moet ik daar mijn school voor verkwisten. Want zelf ben ik nooit mentaal kind geweest. Maar Colorado is niet zwanger dus eh..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik niet. Ik zou het zelf met liefde opvoeden ook al moet ik daar mijn school voor verkwisten. Want zelf ben ik nooit mentaal kind geweest. Maar Colorado is niet zwanger dus eh..

    Denk dat niemand nooit mentaal kind is geweest. Je kan wel volwassener zijn dan leeftijdsgenoten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohyay. Good for you! : D


    All this dampness is damp.