• En dan heb ik het over Thomas* (voor de gene die hem niet kennen: Hij stalkte me vorig schooljaar). Ik kon niet eens naar de meiden wc's lopen op school of hij volgde me, hij floot me na en beweerde dat hij mijn vriendje was (en dat we verkering hadden). Dit hield na een tijdje gelukkig op en brak de vakantie aan waarna ik hem een tijdje niet meer gezien/gehoord heb. Maar nu merk ik sinds een paar weken weer dat hij me stalkt: hij volgt me naar mijn huis, naar mijn oma en zelfs naar vriendinnen toe. Daarnet ook weer: ik moest nog even iets hebben uit de winkel, liep hij daar ook met een paar vrienden en ging hij me telkens volgen en overleggen met zijn vrienden zoals: "Ze heeft Ben en Jerry ijs! Dat moet je d'r dus geven!" en nog meer van die opmerkingen. Dat vind ik dus echt niet leuk en heb het aan mijn moeder verteld. Nu zegt ze dat ik -eindelijk- van school mag veranderen omdat ik dit al eens eerder verteld had maar hij toen gestopt was. Nu ben ik eigenlijk best wel bang van hem omdat hij telkens als ik ergens naar toe ga hij er ook is of heen gaat... Weet iemand misschien hoe ik van hem afkom?


    Alvast bedankt(:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 17:48 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ga naar de politie. Dit kan echt niet, en dit is ook gewoon strafbaar volgens mij?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Elke dag Ben & Jerry's ijs halen, zodat hij je dat heel veel geeft, en dan word je zo dik dat hij je al niet meer wilt.
    Óf je kan doen wat Maunier zegt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Maunier schreef:
    Ga naar de politie. Dit kan echt niet, en dit is ook gewoon strafbaar volgens mij?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maunier schreef:
    Ga naar de politie. Dit kan echt niet, en dit is ook gewoon strafbaar volgens mij?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Belt en smst/mailt hij je ook?
    Ik zou het in ieder geval aangeven bij de politie, als het dan eventueel erger wordt weten zij er in ieder geval al van.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Enough schreef:
    Belt en smst/mailt hij je ook?
    Ik zou het in ieder geval aangeven bij de politie, als het dan eventueel erger wordt weten zij er in ieder geval al van.

    Hij weet gelukkig mijn telefoonnummer en mailadres niet. Maar wel wat voor richting ik volg op school en zo. Nu heb ik zelfs van een vriendin gehoord dat hij ook die richting wilt doen omdat ik deze volg en dat maakt me best wel bang voor hem.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 17:56 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maunier schreef:
    Ga naar de politie. Dit kan echt niet, en dit is ook gewoon strafbaar volgens mij?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zoiets kun je school + politie melden, hoe jong of verliefd hij ook is, het mag gewoon niet.


    Life is hard and then we die

    Dat is echt héél eng!

    Zoals iedereen hierboven eigenlijk al zei, daar moet je echt mee naar de politie!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Tragically schreef:
    (...)
    Hij weet gelukkig mijn telefoonnummer en mailadres niet. Maar wel wat voor richting ik volg op school en zo. Nu heb ik zelfs van een vriendin gehoord dat hij ook die richting wilt doen omdat ik deze volg en dat maakt me best wel bang voor hem.

    Gelukkig dat hij die dan niet weet! Maar dat begint wel ernstige vormen aan te nemen. Ik zou in ieder geval de school en de politie inlichten, want jij voelt je niet veilig en dat kan niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het begint met de S en eindigt op traatverbod.

    Dreigen met officiele instanties zal 'm wel op een afstandje houden denk ik :]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 18:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Maunier schreef:
    Ga naar de politie. Dit kan echt niet, en dit is ook gewoon strafbaar volgens mij?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    geen zin in lezen


    #LaLaLa

    PUKKELxDING schreef:
    Zoiets kun je school + politie melden, hoe jong of verliefd hij ook is, het mag gewoon niet.


    make cake, not war

    PUKKELxDING schreef:
    Zoiets kun je school + politie melden, hoe jong of verliefd hij ook is, het mag gewoon niet.


    Egt creepy wat die doet :S hopelijk ben je snel van hem af

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 18:15 ]


    I want the fairytale and nothing less