• Ik ben verliefd op de broer van een van mijn beste vriendinnen!
    Hij is harstikke knap en zo maar dat kan toch eigenlijk niet?

    Ik durf het niet tegen mijn vriendin te zeggen want ik ben bang dat ze boos wordt. Help! Wat moet ik nu doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn beste vriendin toen der tijd is ook verliefd op mijn broer geworden en nu hebben ze iets. Ik ben er nog steeds niet blij mee en voel me heel genaaid.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb nooit gesnapt waarom dat uberhaubt een probleem moet zijn.

    Muslera schreef:
    Ik heb nooit gesnapt waarom dat uberhaubt een probleem moet zijn.

    Nou, ík heb het gevoel dat ze me heeft laten stikken voor mijn broer. En hun geklef hoef ik niet 24/7 aan te zien. Dát is een probleem.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat lijkt me zeer scheizen. Pfoesj, en het is gewoon not done. Godzijdank heb ik geen broer.


    SLOAN.

    Poseidon schreef:
    Mijn beste vriendin toen der tijd is ook verliefd op mijn broer geworden en nu hebben ze iets. Ik ben er nog steeds niet blij mee en voel me heel genaaid.


    Ik zit er ook heel erg mee want ik wil mijn beste vriendin niet boos hebben


    "Ignite, my love. Ignite."

    pixieblack schreef:
    (...)

    Ik zit er ook heel erg mee want ik wil mijn beste vriendin niet boos hebben

    Praat er met haar over, en vooral niet achter haar rug om met haar broer omgaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Praat er met haar over, en vooral niet achter haar rug om met haar broer omgaan.


    Dat was ik al zeker niet van plan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik verliefd ben op de broer van mijn beste vriendin. Zou ze het alleen maar leuk vinden. Het verschilt per persoon. Ligt eraan wat voor karakter je vriendin heeft. (:

    EA schreef:
    Als ik verliefd ben op de broer van mijn beste vriendin. Zou ze het alleen maar leuk vinden. Het verschilt per persoon. Ligt eraan wat voor karakter je vriendin heeft. (:


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    EA schreef:
    Als ik verliefd ben op de broer van mijn beste vriendin. Zou ze het alleen maar leuk vinden. Het verschilt per persoon. Ligt eraan wat voor karakter je vriendin heeft. (:



    Ja maar das juist het punt. Ik weet niet hoe ze gaat reageren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het gewoon zeggen,wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat ze je laat zitten,sorry maar dan is het geen vriendin.
    Een deel van vriendschap is over dingen te kunnen praten en niet bang te hoeve zijn voor een reactie van die gene.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou het er met je vriendin over hebben. Je moet het haar eerlijk vertellen. ;) Anders komt er alleen maar gezeur en daar heb je vast helemaal geen zin in. Wacht haar reactie af. Misschien zou ze het wel heel leuk vinden als ze haar beste vriendin en haar broer samen ziet. Maar het tegendeel kan natuurlijk ook altijd nog vallen :O

    Dus, wees eerlijk tegen haar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben getrouwt met de broer van me bestie !

    Justin ! (flower)


    xxxxx(K)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Muslera schreef:
    Ik heb nooit gesnapt waarom dat uberhaubt een probleem moet zijn.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Muslera schreef:
    Ik heb nooit gesnapt waarom dat uberhaubt een probleem moet zijn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.