• Voor een halfjaar op vakantie trekken ver weg waar ze gewoon kunnen genieten en van al de stress en de fans vanaf zijn. Of de jongens gaan nog in elkaar zakken.
    De tokio hotel die ik mis.

    ja totally agree....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja, eigenlijk zijn ze die lange rust wel waard!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja dat is wel een goed idee!Ze hebben het echt nodig!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    dnk je echt dat die ERGENS gaan geraken waar ze hen niet gaan vinden? Ze vinden TH overal
    + ik gun hen ook wel vakantie mr ik wil grg dt ze hier in B komn optrede ik mis ze:( (H)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Niemand weet dat ze al weken opgesloten zitten in mijn kast. (Y)


    I recycle my thoughts.

    tomfreakske schreef:
    ik gun hen ook wel vakantie mr ik wil grg dt ze hier in B komn optrede ik mis ze:( (H)
    Xx

    Is het erg als ik dat een zeer egoistische uitspraak vind? TH zit ERDOOR. Tom heeft het zó gehad dat hij zijn beheersing verliest, Bill komt gewoon niet meer buiten, en de twee G's zondere zich af van de kaulitzen.
    Bah wat een kutreactie

    Cherished schreef:
    (...)
    Is het erg als ik dat een zeer egoistische uitspraak vind? TH zit ERDOOR. Tom heeft het zó gehad dat hij zijn beheersing verliest, Bill komt gewoon niet meer buiten, en de twee G's zondere zich af van de kaulitzen.
    Bah wat een kutreactie

    wat?:8 zo bedoel ik het nu ook wer niet o_O ik vind ook dat ze die rust verdienen duhhh ik weet ook dt th er aan onderdoor gaat maar is het nu al zo erg om te zeggn dat je gwn grg wil dt ze een concert gvn omdat je ze gwn mist???? Ik mis ze, ok ik kan er ook nix aan doen ja?
    btw kheb toch niet gezegd dat ik wil dat ze eeeeeerst naar B komen voor dat ze er tussen uit gaan?:8 ik hoop gwn dk ze snl nog is zie was daar nu weer mis mee O_o das totaal ni egoïstisch bedoelt


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    PS: da van Tom enal geloof ik niet eens Xp veel te veel roddels tegenwoordig


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Cherished schreef:
    (...)
    Is het erg als ik dat een zeer egoistische uitspraak vind? TH zit ERDOOR. Tom heeft het zó gehad dat hij zijn beheersing verliest, Bill komt gewoon niet meer buiten, en de twee G's zondere zich af van de kaulitzen.
    Bah wat een kutreactie

    agree.

    En een halfjaar op vakantie? Meteen een jaar! Dat ze helemaal happy terug kunnen keren (:

    tomfreakske schreef:
    (...)
    wat?:8 zo bedoel ik het nu ook wer niet o_O ik vind ook dat ze die rust verdienen duhhh ik weet ook dt th er aan onderdoor gaat maar is het nu al zo erg om te zeggn dat je gwn grg wil dt ze een concert gvn omdat je ze gwn mist???? Ik mis ze, ok ik kan er ook nix aan doen ja?
    btw kheb toch niet gezegd dat ik wil dat ze eeeeeerst naar B komen voor dat ze er tussen uit gaan?:8 ik hoop gwn dk ze snl nog is zie was daar nu weer mis mee O_o das totaal ni egoïstisch bedoelt

    Ik ga daar niet eens op in.

    En kwa Tom, geloof dat maar wel, hij is verhoord door de politie? Staat op camera?
    Hoe groot is dat bord wat jij voor je hoofd houdt. Hij maakt ook fouten.

    tomfreakske schreef:
    dnk je echt dat die ERGENS gaan geraken waar ze hen niet gaan vinden? Ze vinden TH overal
    + ik gun hen ook wel vakantie mr ik wil grg dt ze hier in B komn optrede ik mis ze:( (H)
    Xx

    Vind je u eigen nu een beetje respect hebben?

    Gezellig topic zo.


    I recycle my thoughts.

    Jaa,, dat zou inderdaad een fantastisch plan zijn. Maar dan staat er één probleem in de weg: de platenfirma!


    Live for something or die for nothing

    SecondBeva schreef:
    Gezellig topic zo.

    Sorry maar bij zo'nn ontactische opmerking kan ik niet anders

    Je hebt gelijk maar denk je dat er sommige gestoorde fans hun niet zullen zoeken tot ze hun gevonden hebben? Ik gun het hun echt, maar dat gaat hun praktisch niet lukken, denk ik.