• Ik heb een beginnetje om een nieuw story te maken een Seth of Jacob storie waarschijnlijk
    alleen heb ik een probleempje...

    Probleem
    Het gaat over 9 jongens/meisjes die worden uitgekozen als Wachters voor iets, alleen weet ik niet juist wat ze moeten beschermen of waar ze moeten tegen vechten ofzo. Heeft iemand een ideetje?
    Héél erg bedankt voor het helpen
    S.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 20:05 ]


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    laat ze vechten tegen vampierenxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ze moeten een geheim beschermen en zijn tegen de vampiers, omdat het de wachters zijn van de wolven?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Geen vampiers, daarvoor bestaan weerwolven al. -.-'
    Volgens een legende was er ooit in La Push een heilige, Unerasta *of een andere creepy en vreemde naam*, en hij was één van de eerste stamoudsten in het dorp. Toen hij kwam te overlijden werd hij in het bos begraven met een hoop schatten, zo gaat het verhaal. Er waren altijd al negen bewakers in La Push, die ervoor zorgden dat het heilige graf niet geschonden zou worden. Kan je daar iets mee?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 20:11 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    Geen vampiers, daarvoor bestaan weerwolven al. -.-'
    Volgens een legende was er ooit in La Push een heilige, Unerasta *of een andere creepy en vreemde naam*, en hij was één van de eerste stamoudsten in het dorp. Toen hij kwam te overlijden werd hij in het bos begraven met een hoop schatten, zo gaat het verhaal. Er waren altijd al negen bewakers in La Push, die ervoor zorgden dat het heilige graf niet geschonden zou worden. Kan je daar iets mee?

    Jep zeker, héél erg bedankt ;)
    Smil3


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Iemand nog ideetjes?
    Laat het maar weten hoe meer ideeën hoe beter het verhaal -hoop ik- xD

    Alvast Bedankt ^^
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things