• Ik ben dus net terug van een jongen van vakantie, en ik dacht dat ik hem leuk vond. Heb ik met hem gezoend, maar de volgende ochtend bleek dus dat ik niks voor hem voelde. En ik voelde me heel lullig, maar toen ik thuis was heb ik het tegen hem gezegd. En echt, ik had niet verwacht dat hij zo verdrietig zou zijn. Eerst vond ik het zielig, maar nu word ik er gewoon gek van.
    Lees dit dan:

    3r1k zegt:
    maar wat moet ik aan mezelf veranderen, voor in de toekomst

    3r1k zegt:
    dat is tog altijd zo bij mij...
    als ik 1 ding flink tegenheb... komen er altijd nog 2 net zo erge dingen
    ging me konijn dood
    ging de dag daarna me beste oom dood
    en de week daarna me tante

    kan iemand zich er iets bij voorstellen dat ik hier helemaal gek van word? :|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Och ja, dat snap ik.

    Ik zou eigenlijk niet weten wat je daarmee moet doen. Alzeker die jongen geen valse hoop geven, want dan wordt het erger, denk ik..


    Let the Night embrace you

    opzich vind ik het wel zielig
    maar ik snap ook wel dat je gek word van al die zielige smsjes


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dat verhaal van jou komt me bekend voor.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    nou je moet je zeker niet laten overhalen omdat zijn konijn toevallig dood is , of zijn oom , het is wel erg , maar geen reden om iets met hem te beginnen :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    nou je moet je zeker niet laten overhalen omdat zijn konijn toevallig dood is , of zijn oom , het is wel erg , maar geen reden om iets met hem te beginnen :/


    Ik ga me ook écht niet laten overhalen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Ik ga me ook écht niet laten overhalen.
    goed zo :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Blokkeren die handel. Dat is echt het beste. Ik heb ook zo'n gast gehad -heb wel niet met hem gezoend- en vandaag begon hij opeens tegen een vriendin van me te zeggen dat ik naar hem stuurde dat ik hem miste. Ja lekker niet dus. En toen werd ik boos op hem en nu reageert hij niet --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat Armani zegt, blokkeren o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Armani schreef:
    Blokkeren die handel. Dat is echt het beste. Ik heb ook zo'n gast gehad -heb wel niet met hem gezoend- en vandaag begon hij opeens tegen een vriendin van me te zeggen dat ik naar hem stuurde dat ik hem miste. Ja lekker niet dus. En toen werd ik boos op hem en nu reageert hij niet --"


    Het probleem is dat ik hem echt heel aardig vind, en ik dat dus liever niet doe..

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 15:44 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.