• Nouja de titel zegt vast genoeg, maar is het je ook niet opgevallen als je nog maar in de actieve topics komt bijna alles van Tokio Hotel is?
    Nouja met die bereik ik niet veel, maar kunnen jullie eens niet over iets anders praten, andere celebs of gewoon iets uit je eigen leven.
    Jullie maken een beeld van die jongens en zijn dan verbaast als er eens iets gebreurt dat niet bij "zijn persoonlijkheid" past.
    Nouja ik wou dit gewoon even kwijt.
    x
    Naan


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Tja de meerderheid hier op quizlet is TOHO Fan, dus ik denk dat het wel door blijft gaan!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naan, ik ben het helemaal met je eens. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Eeh, ik wil niet heel veel zeggen, maa, er zijn helemaal niet so héél veel topics over TOHO, tja, het zijn er wel wat, maar ckr neit allemaal, en daarnaast geef ik LindaRUINEDx gelijk, de meerdeheid is TOHO fan, dus tja, dan krijg je dat soort topics,


    Every tear falls down for a reason.

    Tja de meerderheid hier op quizlet is TOHO Fan, dus ik denk dat het wel door blijft gaan!


    Ja, nog wel.

    Dat is gewoon gezellig xD


    Life is hard and then we die

    De meeste hier zijn tokio hotel fan en als je die topics over th niet graag ziet dan moet je gewoon op de th filter klikken ;)


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom maak jij dan ook een topic over Th ? ;]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Waarom, dat geeft nu toch totaal niet dat vele toppics over th gaan, open zelf wat andere toppics :Y)

    maak je eigen leven zelf beter, zonder geklaag (dance)

    als je de filter aanzet zie je de meeste niet meer ;)

    Dat is gewoon gezellig xD

    Dat is ook weer waar x)


    Sing the song of the stars for me.

    tja wat verwacht je dan van ToHo fans... ??
    wij [/en dat zeg ik omdat ik ToHo fan ben (A)] zijn nou eenmaal fan en nja dan ga je erover praten dan vind je mensen die het ook leuk vinden dan vind je een groep vertel je je verhaal vraagje of ze het er mee eens zijn... en toen was er een hele samenleving diej ToHo fan was en nja daar horen topics bij hea.. en quizzen enzo.. maarja wij zijn happy zow.. en nja als jij het overdreven vind ofzow.. geen probleem moet jij weten toch.. alleen ik denk niet dat mesnen dat zullen veranderen alleen omdat iemand het vraagt... denk ik... ik in iedergeval niet om eerlijk te zijn ..


    A Noble was Born in Chaos

    Nouja ik heb hoor die ook wel graag, nu minder dan vroeger, maar ik bedoel het zijn zo van die stomme topics over
    Bill denk aan seks, zijn we niet van hem gewend.
    Tom is te arrogant... Blabla
    het zijn ook maar mensen


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    naja ik vind leuk om der over te prate !


    Your Butt is Mine!

    naja ik vind leuk om der over te prate !


    ik ook!


    I need you like a heart needs a beat

    Okey sommige topics zijn wel leuk over hen maar ik heb het vooral over die domme die hun persoonlijkheid beschrijven, terwijl de mensen hun niet kennen -_-"


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..