• uitgemaakt.
    BAM. Echt, het kwam uit het niets. Gisteravond belde hij of hij even mocht langskomen en ik had zoiets van: 'oké, kom maar'. En toen was hij er dus en begon hij al met: 'we moeten even praten'. En toen maakte hij het dus uit.
    Ik háát hem op dit moment.
    Grr.


    It's time to be happy again.

    Omg. Weet je ook de reden? Pf jongens.. Maar goed dat hij het niet per sms deed xd. Veel sterkte(H)

    Wat een pieep mens

    Dat is nooit leuk. Maar dan kan je zien wat voor sukkel het is. Hij is jou niet waard. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    jaa zo zijn jongens, mijnes heeft het even lekker uitgemaakt via de telefoon.

    Als ik hem ooit zie, snijd ik zijn PikPenis er af ! (duivel)


    I solemny swear i am up to no good

    Ach, ik geef hem in elk geval wel 'respect' dat hij je netjes gebeld heeft en naar je toe gekomen is om het in je gezicht te zeggen. Er zijn genoeg jongens die dat niet doen hoor. Maar ik snap dat het behoorlijk kut aan moet voelen, ja!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Taeyang schreef:
    jaa zo zijn jongens, mijnes heeft het even lekker uitgemaakt via de telefoon.

    Als ik hem ooit zie, snijd ik zijn PikPenis er af ! (duivel)

    Hahahhahaa. Wat een mogoool , die jongens.

    Afterlife schreef:
    Ach, ik geef hem in elk geval wel 'respect' dat hij je netjes gebeld heeft en naar je toe gekomen is om het in je gezicht te zeggen. Er zijn genoeg jongens die dat niet doen hoor. Maar ik snap dat het behoorlijk kut aan moet voelen, ja!


    Never run out of reasons to smile...

    Nou ik vind het al heel wat dat je vriend het persoonlijk komt vertellen.
    Ik ken genoeg eikels die het lef hebben om het via een sms of mail te doen..

    Dus wees blij ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    Nou ik vind het al heel wat dat je vriend het persoonlijk komt vertellen.
    Ik ken genoeg eikels die het lef hebben om het via een sms of mail te doen..

    Dus wees blij ;)

    Hoe kan ze nu blij zijn, per sms in het echt of per mail, hij heeft het uigemaakt hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Wat een loser! Nouja, (bijna) alle relaties lopen op een einde. Maar dat het zo onverwachts kwam..
    Dat spijt me voor je!
    Sterkte. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Pinggg schreef:
    (...)
    Hahahhahaa. Wat een mogoool , die jongens.

    ja ofniet ! doodziek word je ervan -.-


    I solemny swear i am up to no good

    Kut zeg! Sterkte!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.