• Oké, dit zal vast niet op alle gebande users slaan en sommige zullen vast nog iets anders willen zeggen, dus die users zijn zo vrij om me een PB te sturen en dat zet ik dat erbij in een edit, anders wordt het topic onoverzichtelijk.
    Oké, dit is dus de andere kant van het verhaal, - of toch, hoe ik het bekijk.

    Dit hele gedoe is eigenlijk gewoon begonnen met een grapje in het Off-topic, we waren met hoofdletters aan het praten, en de moderators wisten dat, aangezien één van hen plots zei dat ze het heus wel zagen. Naja, geen waarschuwing, dus we gingen door. -Ja, we beseften dat het niet mag, maar we wouden de mods een soort van testen.- Oké, na een tijdje kwamen de moderators inderdaad waarschuwingen geven in het topic zelf. En daar kwam dan een discussie uit voort die de moderators aanzagen als rellen, nou ja, dat werd wel gestopt maar toen waren we daarover in de Q-chat aan het praten, en oké, er zijn daar dingen gezegd geweest die niet gezegd moesten worden, zoals iedereen wel weet het doorspelen van informatie en het zogezegde bedreigen van Rutger.
    Dat doorspelen was geheel onze fout, ja, dat geven we, -oké ik- toe, we vroegen het, en Sem was enkel een goede vriendin door het ons te zeggen, -hiermee wil ik er dus op wijzen dat we het on-bemiddelen van Sem onterecht vinden, omdat het onze schuld was- en dat tweede, het was een grápje, er stond duidelijk 'haha' bij, wat erop wijst dat het niet gemeend was. En dan dat pesten, ik quote mezelf even in een ander topic:

    De reacties die werden gegeven tegenover het gepeste meisje waren eerder in de vorm van complimenten, en dat vond ze zelf ook aan haar re-reacties te zien. Dus daar zijn geen tekenen van gepest in te merken.


    En dan werden onze topics nog eens gesloten zonder reden waardoor we weer kwaad werden en dáár op ingingen, enkel om onze mening te verdedigen.



    Ik weet niet of iedereen hier aan uit kan, maar dit is hoe ik het hele verhaal bekijk, de bans waren onnodig en vooral de permanente, oké, had iedereen een ban van zeven dagen gegeven, hadden we ook wel uit geleerd, maar de moderators kunnen niet alle users 'koest' houden. (:

    En ik zeg het nu al maar, maar ga hier in discussie of maak ruzie en ik vraag een moderator voor een slotje erop te gooien, oké?
    Geef je mening, maar laat het niet zover komen dat er ruzies ontstaan. (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 20:28 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cornflakes schreef:
    Bekijk het van de goede kant: De Quizlet Gang is bijna allemaal weer unbannend! :''D


    Alleen Rose en Daaanique moeten terug komen, RAWR!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    (...)

    Alleen Rose en Daaanique moeten terug komen, RAWR!

    En die, die 30 dagen geband zijn moeten ook eerder terug komen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Voiceless schreef:
    (...)

    Zou jij het niet vervelend vinden als iedereen conclusies trekt zonder dat jij jouw kant van het verhaal zou kunnen vertellen?
    /niet aanvallend.

    Trek het je toch niet aan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    Trek het je toch niet aan.


    Ik bepaal zelf wat ik wel en niet doe. Houd je goede raad voor je, ik heb er scheit aan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Guyana schreef:
    (...)
    Trek het je toch niet aan.

    Denk je dat het leuk is om allemaal haatberichten enzo te lezen terwijl je er niet op kan reageren?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb dat hele Quizlet-Gang verhaal maar vaagjes gelezen en ben de afgelopen dagen te moe/ongeïnteresseerd om er een oordeel over te vellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Guyana schreef:
    (...)
    Trek het je toch niet aan.
    Er zat zo'n kind, keihard te feesten in het offtopic omdat wij geband waren. En wij konden niet reagereen.

    en daar trek ik me wél wat van aan. Ik laat dingen niet rusten.


    I live for the applause, you will die for it.

    je hebt helemaal gelijk. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Forlan schreef:
    (...)Er zat zo'n kind, keihard te feesten in het offtopic omdat wij geband waren. En wij konden niet reagereen.

    en daar trek ik me wél wat van aan. Ik laat dingen niet rusten.


    haha en toen dacht ze ook nog dat we het niet konden zien. -plat-


    Life is a beautiful struggle

    Repent schreef:
    Lieve schat, neem dit niet persoonlijk op maar-
    Ik vraag me af wanneer dit gezeik ooit stopt. ;l


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ElLieno schreef:
    (...)

    Alleen Rose en Daaanique moeten terug komen, RAWR!


    Oh toe, begin niet dáárover in dit topic. Versta me niet verkeerd, ik vind het ook heel erg jammer dat ze een permanente ban hebben en zou ook het liefst hebben dat ze terug konden komen, maar dit topic gaat niet over het feit dat hun terug moeten komen maar over de andere kant van het verhaal.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson