• eigenlijk mag ik dit tegen niemand zeggen maar omdat ik mijn hart moet luchten en ik er zelf gewoon heel lastig mee omga zeg ik het toch. ik ken jullie niet in real life, een paar maar. ik kort wel namen af. ik zag pixiexblack het ook doen en vond het zelf ook wel een idee om het van me af te schrijven.

    In mijn familie is een grote ruzie. Toen mijn tante, het zusje van mijn vader in het ziekenhuis belandde aan een ernstige ziekte en er daarna aan stierf gebeurde er iets vervelends. Mijn oma viel van de trap. Ze is er nooit meer bovenop gekomen, ze valt regelmatig, vergeet alles, is verward, valt flauw. enz. enz. Toen mijn tante overleed hertrouwde haar man een jaar of 2 later met ene M. mijn oom stelde ons aan haar voor, en mijn opa en oma waren er ook bij. Ze was totaal niet aardig en heel arrogant en egoistisch en alleen maar bezig met haar eigen dochters. Mijn oom had zelf ook 2 kinderen. Mijn oom hertrouwde met M en ze gingen dus ook samenwonen. Mijn neefjes. de kinderen van mijn oom werden afgekat en afgesnauwt, kregen overal de schult van, kregen soms geen eten... alles. Mijn vader en moeder praatte met mijn oom erover en zo ontstond een ruzie. Toen bij mijn opa kanker aangetroffen werd werd hij op zijn sterfbed uitgescholden door mijn oom. Mijn neefjes mochten niet naar de begravenis en zelf kwam hij ook niet opdagen. Kaarten voor verjaardagen van mijn neefjes werden teruggestuurd, er kwam een mail van zogenaamd hun over weetikveelwat, dat geschreven was door de gemene stiefmoeder. Ondertussen zijn alle 2 mijn neefjes bij een pleeggezin onder gebracht en blijven daar wonen.
    Ik mag ze nu weer een beetje zien, eerst was dat niet mogenlijk door de ruzie. Van jeugdzorg zijn ze bezig mijn oom van het ouderzeggenschap af te zetten zodat hij niets meer over mijn neefjes te zeggen heeft...

    ik heb het er erg moeilijk mee. maar het lucht wel op

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 23:23 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Wat stiefmoeders wel niet kunnen doen >< [/heeftervaring]


    Let us die young or let us live forever.

    GOTCHAx schreef:
    Wat stiefmoeders wel niet kunnen doen >< [/heeftervaring]


    in dit geval een gezin uit elkaar drijven


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Oh anoukje...

    Mja ik heb ook al spr veel mee gemaakt, nou eigenlijk nog veel meer dan dit maar euhm;; oke ik ben een deel van de mensen die je niet kent maar ik ben er voor je!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Dat is echt een kleresituatie, zeg. Sterkte!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    kvind dit, verschrikkelyk );


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ohnee, ik heb hier geen woorden voor ;s 'ik vind het echt erg voor je' is nogal zacht uitgedrukt.. Weet gewoon dat na moeilijke tijden, altijd de goeie tijden terugkomen (: Veel sterkte! (flower)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Jeeeeezus, wát een verhaal!
    Ik hoop voor je dat het er op een gegeven moment wat beter aan toe gaat.
    Gelukkig mag je je neefjes weer zien!


    It’s time to get really fucked up!

    Voiceless schreef:
    Dat is echt een kleresituatie, zeg. Sterkte!

    Dit is echt verschrikkelijk, heel veel sterkte! (flower)


    -

    wat erg! ik hoop echt voor je dat het goed gaat komen!
    supersupersuperveelsterkte!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Dat is gewoon verschrikkelijk!
    Maar eigenlijk ben ik blij dat je neefjes nu in een pleeggezin zitten, daar zal het vast beter met hun gaan =).

    Veel sterkte en ik hoop dat je hen mag zien! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Dat is gewoon verschrikkelijk!
    Maar eigenlijk ben ik blij dat je neefjes nu in een pleeggezin zitten, daar zal het vast beter met hun gaan =).

    Veel sterkte en ik hoop dat je hen mag zien! =)



    ik ook wel. ze krijgen nu eigenlijk de liefde die ze nodig hebben. klink raar maar is wel zo. laatst heb ik ze allebei een keer gezien. voor het eerst in meer dan 4 jaar.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    dit klinkt heel bekent....
    zeg heet jij Schwab???


    #WWED - What Would Emma Do?

    Voiceless schreef:
    Dat is echt een kleresituatie, zeg. Sterkte!


    Hope goes lost but never dies.

    KuroHoshi schreef:
    dit klinkt heel bekent....
    zeg heet jij Schwab???


    wat? als voornaam?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."