• Oké, dit zal vast niet op alle gebande users slaan en sommige zullen vast nog iets anders willen zeggen, dus die users zijn zo vrij om me een PB te sturen en dat zet ik dat erbij in een edit, anders wordt het topic onoverzichtelijk.
    Oké, dit is dus de andere kant van het verhaal, - of toch, hoe ik het bekijk.

    Dit hele gedoe is eigenlijk gewoon begonnen met een grapje in het Off-topic, we waren met hoofdletters aan het praten, en de moderators wisten dat, aangezien één van hen plots zei dat ze het heus wel zagen. Naja, geen waarschuwing, dus we gingen door. -Ja, we beseften dat het niet mag, maar we wouden de mods een soort van testen.- Oké, na een tijdje kwamen de moderators inderdaad waarschuwingen geven in het topic zelf. En daar kwam dan een discussie uit voort die de moderators aanzagen als rellen, nou ja, dat werd wel gestopt maar toen waren we daarover in de Q-chat aan het praten, en oké, er zijn daar dingen gezegd geweest die niet gezegd moesten worden, zoals iedereen wel weet het doorspelen van informatie en het zogezegde bedreigen van Rutger.
    Dat doorspelen was geheel onze fout, ja, dat geven we, -oké ik- toe, we vroegen het, en Sem was enkel een goede vriendin door het ons te zeggen, -hiermee wil ik er dus op wijzen dat we het on-bemiddelen van Sem onterecht vinden, omdat het onze schuld was- en dat tweede, het was een grápje, er stond duidelijk 'haha' bij, wat erop wijst dat het niet gemeend was. En dan dat pesten, ik quote mezelf even in een ander topic:

    De reacties die werden gegeven tegenover het gepeste meisje waren eerder in de vorm van complimenten, en dat vond ze zelf ook aan haar re-reacties te zien. Dus daar zijn geen tekenen van gepest in te merken.


    En dan werden onze topics nog eens gesloten zonder reden waardoor we weer kwaad werden en dáár op ingingen, enkel om onze mening te verdedigen.



    Ik weet niet of iedereen hier aan uit kan, maar dit is hoe ik het hele verhaal bekijk, de bans waren onnodig en vooral de permanente, oké, had iedereen een ban van zeven dagen gegeven, hadden we ook wel uit geleerd, maar de moderators kunnen niet alle users 'koest' houden. (:

    En ik zeg het nu al maar, maar ga hier in discussie of maak ruzie en ik vraag een moderator voor een slotje erop te gooien, oké?
    Geef je mening, maar laat het niet zover komen dat er ruzies ontstaan. (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 20:28 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eigenlijk vind ik dit zeer goed uitgelegd.(:


    effort never betrays you

    Rooftops schreef:
    (...)

    Volgens mij is dit topic redelijk beleefd en leg ik alles uit op een rustige manier waardoor het mij onmogelijk lijkt dat hier ruzie uit kan voortkomen? Zodra dat er aan zit te komen, laat ik er een slotje opgooien en bekijken ze het maar, ik probeer hier wat duidelijk te maken, op een rustige en respectvolle manier. (:


    Brave Nicky. Haha, dat weet ik ik wel hoor liefje- maar ik had het dan ook niet over dit topic. Want hier is en blijft alles nog beleefd. Tot nu toe toch. x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Guyana schreef:
    (...)
    Neen, maar dit is al het zoveelste topic over dat gedoe...
    Iedereen weet het nu al wel. Ik zie het gewoon al aankomen dat straks nog íedereen er een topic over gaat openen over 'haar eigen standpunt'.

    Dat snap ik prima. Maar Rooftops heeft ook in haar beginbericht neergezet dat mócht er nog iets instaan wat er bijhoort, dat het even gezegd moet worden. Dus andere topics zullen er niet komen. ^^ En ach.. iedereen wilt zijn verhaal weleens kwijt. Het waait allemaal wel weer over. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dat staat er een soort van in, bij dat gedeelte over het doorspelen van info, dat het eigenlijk onze schuld is, waarmee ik erop wil wijzen dat in onze ogen Sem best bemiddelaar kon blijven. (:


    Okee :] het was goed bedoeld, hoor. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Guyana schreef:
    Waarom laat niemand dit gewoon rusten? It's the past, c'mon. Forget it! =)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Okee :] het was goed bedoeld, hoor. :]


    Ja, weet ik wel, maar ik dacht dat het duidelijk was? Haha, wacht, ik zal het er proberen bij te krijgen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Guyana schreef:
    Waarom laat niemand dit gewoon rusten? It's the past, c'mon. Forget it! =)


    Zou jij het niet vervelend vinden als iedereen conclusies trekt zonder dat jij jouw kant van het verhaal zou kunnen vertellen?
    /niet aanvallend.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het eigenlijk niet nodig geweest dat je dit topic hebt geopend, wat gebeurd is gebeurd klaar. Ga er gewoon niet verder over door dan komen er ook geen 'ruzies' van (:


    -

    Ik ben eigenlijk wel blij dat je dit topic geopend hebt, dan ziet iedereen béide kanten van het verhaal en kan het daarna blijven rusten i.p.v. telkens weer opgehaald te worden omdat er ook mensen zijn die er niet waren en zich dan weer gaan bemoeien.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 20:30 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    De 'gang' én de crew zaten beide fout. Maar de crew meent van niet en dát vind ik wel... tja. ;x Ik geef tenminste toe dat ik fout zat. En het hele 'bedreigen' gebeuren is zó schijnheilig. Ik wed dat een van de mensen van de crew ook wel eens heeft gezegt over hun favo celeb 'Ik ga hem stalken'...

    damn.. Ik vind het gewoon oneerlijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zozo. zoo schijnheilig zijn we allemaal. maarjah de mods hebben een hoge staad en wij zijn de afdankers.


    Some angels have no wings.

    Voiceless schreef:
    Goed topic, maar je bent het ontslag van Sem vergeten. :3


    Dat was alleen omdat de mods niet meer goed met Sem konden werken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind de perm-bans alsnog nergens op slaan?


    Smiling but close to tears.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Dat was alleen omdat de mods niet meer goed met Sem konden werken.


    Dat was omdat Sem dingen in de chat vertelde over het crew-forum en ze Rutger zou hebben ''bedreigd''. (;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tis al heel wat dat je het op een rustige manier uit legt. -Applaudisseerd- Respect ;3
    En we moeten dit maar gewoon vergeten. Zei hebben hun kant eindelijk uitgelegt dus zitten mokken op mods of gebanden heeft nu geen zin meer, dus peeps. Get over it


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."