• Mijn nieuwe idee voor mijn nieuwe story:
    Er loopt een mistreus meisje rond in de bossen van Forks en La Push.Niemand weet wie ze is alleen komt ze bij de Quillettes heel erg bekent voor.

    Het meisje heet Emma.Ze is een van de vijf afstandelingen van Nymfphadora.De paarse kant.Paarse de kleur van moed en lef.Samen met haar andere 4lotgenoten werken ze samen met de volturi.Als een clan of een bondgenootschap bijna groter wordt dan de volturi vermoorden de afstandelingen hen.Emma weet niet beter en volgt gewoon.Maar als ze hoort dat ze de Quillettes en de Cullens willen gaan aanvallen loopt ze weg.Maar kan ze wel weglopen voor haar problemen?Als ze in de toekomst ziet dat een meisje dood gaat bij het gevecht besluit ze bij het gevecht bij te zijn.Eerst anoniem.Maar gaat dat wel lukken?En wat heeft Emma toch met de Quilletes en de Cullens?

    Dit verhaal sleep je mee in een leven van een meisje dat tot haar achste een normaal leven heeft geleid en daarna plotseling alles zelf moet doen.Ookal verloor ze alles waarvan ze hield.Het leven vol verdriet,verraad en eigenbelang..

    Voor proefje:

    'Je kan nu nog terug?'zegt Dean en hij kijkt mij vals aan.
    'Dan vermoorden we samen dit zooitje hier.'En hij knikt naar het bos.
    'Ik heb mijn keuze gemaakt Dean.Ik kies voor degene van wie ik hou,'zeg ik.
    'Je weet dat je dan gedoodt zou worden he?'vraagt Dean.Hij heeft een gemene grijns op zijn gezicht.
    'Er wordt dadelijk in het gevecht maar een iemand gedoodt.En dat ben jij,'zeg ik en ik kijk hem strak aan.
    'Jammer dat je er zo over denkt,'zegt Dean schouder ophalend.'Maar jij sterft net zoals Eline.'
    'Eline wou het leven dat ze gelijd hadt ook niet,'zeg ik.
    'Daar heeft ze nu zoveel aan.En jij gaat haar achterna,'zegt Dean.Ik kijk hem aan en ik weet dat mijn ogen paars worden van kleur.Het gevecht is begonnen.Het gevecht tussen leven en dood,tussen verdriet en verraad.


    doen of niet doen?
    orginieel?
    Zou je het zelf ook lezen?
    titel?

    thanks


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klinkt goed, maar je moet zorgen dat het niet te ingewikkeld word, anders word het te chaotisch in mensen hun hoofden.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Lijkt me welleuk

    doen lijkt me echt cool!!!!


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...