• Da ga zo zalig zijn é. Doen jullie dat ook?


    Shitfaces.

    ?? *snapt niet*


    We can only learn to love by loving.

    ?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    O_O?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    bij ons is da al geweest :p

    wtf? (a)


    It's not the same without you.

    huuuh? :')
    leg uit?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De laatste honder dagen van school [/middelbaar] is er in België, weet niet in NL een soort fuif en dat zijn de honderd dagen.
    Ik ga niet, eerste middelbaar, maar mijn zus gaat. Alleen serveren ze daar geen alcohol Ô-ô

    De laatste honder dagen van school [/middelbaar] is er in België, weet niet in NL een soort fuif en dat zijn de honderd dagen.
    Ik ga niet, eerste middelbaar, maar mijn zus gaat. Alleen serveren ze daar geen alcohol Ô-ô


    O.o IK WIL DAT OOK ;3


    We can only learn to love by loving.

    Is al geweest,maar ben niet gegaan^^


    The soul needs autumn.

    Okee,, ik vat het nog steeds niet ;x Soort schoolfeest?


    when words fail, music speaks.

    Bij ons was dat in januari al.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Okee,, ik vat het nog steeds niet ;x Soort schoolfeest?

    Nee, de zesde jaars (middelbaar) vieren dan hun laatste dagen school in hun oude school voor ze naar de universiteit/hoge school gaan. En dan s'avonds is er nog een fuif voor hen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Okee,, ik vat het nog steeds niet ;x Soort schoolfeest?


    Het zi zo in elkaar: Het is een soort van fuif waarmee de zesde jaars willen meedelen dat ze nog maar honderd dagen nar school moeten gaan. Heel de bovenbouw mag erheen, maar het gaat ongeveer alleen over de zesde jaars dat ze wettelijk gezien nogmaar honderd dagen op díe dag naar school moeten. Op de dag dat die honderddagenfuif is dus (:

    Okee,, ik vat het nog steeds niet ;x Soort schoolfeest?

    Wanneer er nog 100 dagen school zijn, dan is er in de scholen in België een feest. Sommige scholen geven fuiven, andere hebben gewoon geen les.
    In onze school, mogen de laatstejaars héél de tijd rondlopen en 's middags hebben zij barbeque. De andere jaren hebben bij ons in de namiddag geen les, want dan is er een show van de laatstejaars.
    Maar, zoals ik al zei, is het in elke school anders (;


    Never run out of reasons to smile...

    Bij ons is die al lang geweest ^^
    Maar op onze school is er dan geen fuif, maar hebben de zesde jaars geen les. Ze kiezen een thema en mogen zowat de hele school ombouwen (alle tafels lagen overhoop en ze hadden de vuilbak omgekapt :X).
    Ze mogen de vijfde jaars lastig vallen (dit jaar hadden ze borden room in hun gezicht geduwd en ze hadden alle negers in een soort grote cel opgesloten) maar het vierde jaar mogen ze niets doen ^^Ik vond het allemaal wel leuk om te zien.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.