• Ik heb onlangs gisteren een horrorfilm gekeken. Heel eng. Ik had lakens over mijn hoofd en ik had kussens en lakens vast. In mijn handen had ik ook de afstandbediening vast. Ik heb het 4 keer moeten wegzappen. En die nacht durfde ik niet naar wc te gaan. :(


    Dus hoe zit jij als je een horror of thriller kijkt?


    When words fails, music speaks

    Met een bak popcorn, een glas cola, leunend tegen een vriend/vriendin en dan kijkeeeeen. Ik kijk alleen geen Paranormal Activity. Die film komt mijn huis niet in 8D

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ik kijk alleen geen Paranormal Activity. Die film komt mijn huis niet in 8D


    die film is zo freaking eng, er komt een deel twee. je zou die maar in de bioscoop zien. NIGHTMARES


    Behind the laughter it actually means something.

    relaxt, lachend om de slechte moorden enzo


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    half panisch vn angst n t ook weer te gaaf vinde om de afstandsbediening te pakken..XD


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Bij schrik-stukjes met mijn handen voor mijn ogen omdat ik daar een traume aan over heb gehouden. En nee ik maak geen grapje (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Uhmm als hij spannend is dan zit ik meestal en als hij behoorlijk saai is lig ik en ben ik van plan om te gaan slapen xd


    I rather love then fight.

    Hoe ik zit?
    Nou ik zit niet eens dan voor de tv :|!


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    op de bank met mijn teddybeer benen opgetrokken xD
    En dan durf ik de bank niet meer af


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Op het puntje van mn stoel :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik lich altijd in een deukxD


    Shoganai i ne~

    ik lich altijd in een deuk

    haha ja heb ik ook wel is xD ligt er wel aan welke film :P


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Met mijn knieën hoog opgetrokken, een kussen half voor mijn gezicht en met zoveel mogelijk mensen om mijn heen. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als er een eng stukje komt, dan doe ik mijn ogen dicht xD Maar ik hou van horrors. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Tegen mijn vriendje aan, maar das niet omdat ik het eng vind ofzo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ik tv kijk heb ik sowieso altijd een kussen vast. Echt tussen mijn armen. En met een horror zit ik helemaal naar voren geleund (:


    Alleen maar tranen van geluk