• Ik heb onlangs gisteren een horrorfilm gekeken. Heel eng. Ik had lakens over mijn hoofd en ik had kussens en lakens vast. In mijn handen had ik ook de afstandbediening vast. Ik heb het 4 keer moeten wegzappen. En die nacht durfde ik niet naar wc te gaan. :(


    Dus hoe zit jij als je een horror of thriller kijkt?


    When words fails, music speaks

    Gewoon niet :'D


    -

    gewoon relaxed zoals ik altijd zit bij een film:P


    I solemny swear i am up to no good

    In het donker :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    OHMYMUSLERA schreef:
    Benen opgetrokken met een kussen (A)


    Hope goes lost but never dies.

    In bed: Gewoon normaal met me afstandsbediening in me hand zodat ik weg kan zappen ^^
    Bank: Dan zit ik met me benen op de bank opgetrokken en dan zit er meestal een vriend naast me en dan gaan we grapjes maken :'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    soms relaxt soms op het puntje van me stoel ligt aan de film er zijn films die mensen eng vinden en waar ik geen last van hebben gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb er een gekeken. En ik hield dus een kussen de hele tijd voor me ogen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hetzelfde net als jou. Ik kijk nooit naar horror/thrillerfilms, alleen wanneer iedereen met me mee kijkt.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik zap ook altijd weg, haha. En daarna weer terug natuurlijk.


    I recycle my thoughts.

    We kijken zo'n 'schrik' film :'D en ik zit met mijn jas aan te kijken x'DD Als het eng is doe k mijn jas over mijn ogen x'DDD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Als het spannend word, focus ik me gewoon op een punt rondom het scherm, zodat ik wel zie wat er gebeurt maar de schrik niet zo mee krijg. Daar is over nagedacht jonge :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Benenopgetrokken met een kussen die ik aan het doodpletten ben. Soms gil ik en soms lukt dat niet door de pocorne of chipsxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Gewoon en als het te eng wordt, doe ik mijn ogen dicht en stop ik mijn oren dicht :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn nagels te kauwen voornamelijk (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    meestal moet ik lachen als er iemand word vermoord haha, maar ik zit meestal gewoon met een kussen tegen me aan en een groooote bak popcorn te chillen hihih. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 22:17 ]


    Behind the laughter it actually means something.