• Ik heb onlangs gisteren een horrorfilm gekeken. Heel eng. Ik had lakens over mijn hoofd en ik had kussens en lakens vast. In mijn handen had ik ook de afstandbediening vast. Ik heb het 4 keer moeten wegzappen. En die nacht durfde ik niet naar wc te gaan. :(


    Dus hoe zit jij als je een horror of thriller kijkt?


    When words fails, music speaks

    Ik zit met een deken tot op mijn neus opgetrokken en bij elk stukje gil ik.. met mij moet je dus geen horror kijken ;x.


    Neem risico's

    Ik zit niet, ik ren gillend het huis uit.


    It's time to be happy again.

    Onder een deken!! Met een jongen in de buurt! En als het echt te eng word dan sap ik weg :D
    Maar mijn vriendin moet dan altijd zo flouw doen om terug te sappen en dan natuurlijk gillen (A)
    Maar verder kijken we een behoorlijk stuk (op de enge stukjes kijk ik half) :D

    Lachend, haha.
    Het is geweldig om te zien hoe naïef en cliché sommige films zijn. xd

    Vijf kilometer verder, omdat ik ben weggerend.


    Felix

    Nirvana schreef:
    Op mijn kont?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik kijk noot naar horror. ;O
    Thrillers wel.
    Hoe ik daar dan zit? Pff euh.. gespannen? Soms zo => :|


    Ik wil een tuin vol egels

    Struggle schreef:
    Ik heb altijd een kussen op schoot ;3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    op de bank met een kussen


    I'l give you 11 roses 1 fake 10 real i love you until the last one dies

    Als ik weet dat er een eng stukje komt zit ik altijd met me handen net onder me ogen of een kussen in me handen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Met mijn handen in mijn haar en met mijn gezicht vijf centimeter van het beeldscherm af.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Valentino schreef:
    Zoals ik gewoon alles op TV kijk. Verveelt dus.
    En soms met popcorn erbij.


    Olive

    Haha, met mijn handen/een kussen/sjaal voor mijn ogen haha, en dan stiekem langs mijn vingers of over het kussen/de sjaal heen gluren. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Benen opgetrokken, een deken om mn voeten. -ik slaap al mn hele leven met een deken om mn voeten heen, bang voor dingen die aan mn tenen gaan knagen ofzo.- en een kussen bij mn hoofd, meestel capuchon op. (krul)


    Smile and live.

    Meeeestal kijk ik met Susan horrors te kijken en zitten we als volgt;
    Susan: Met haar handen voor haar oren.
    Ik: Met mijn handen half voor mijn ogen.

    Serieus, wij zijn echt schijterds maar daarbij hebben we wel het geluid op hard (Home Cinema) en kijken we in het donker. We zijn stiekem best bikkels (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells