• Ik heb onlangs gisteren een horrorfilm gekeken. Heel eng. Ik had lakens over mijn hoofd en ik had kussens en lakens vast. In mijn handen had ik ook de afstandbediening vast. Ik heb het 4 keer moeten wegzappen. En die nacht durfde ik niet naar wc te gaan. :(


    Dus hoe zit jij als je een horror of thriller kijkt?


    When words fails, music speaks

    Kaulitz4live schreef:
    Met m'n benen opgetrokken en alles donker. En dan een evil-smile als er bloed is


    ik wil nooit met jou een horrorfilm kijken :'D

    Met open mond, maar zo kijk ik altijd naar tv.


    effort never betrays you

    Met mijn benen opgetrokken tegen een vriend/vriendin aan, en een kussen op m'n schoot haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zoals ik normaal zit, en doe alsof ik het totaal niet eng vind. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    benen opgetrokken, en handen om mijn benen en dan geconcentreert kijken.


    Life is a beautiful struggle

    verscholen achter een kussen wanneer ik alleen of met vriendinnen kijk,, en als ik met mijn vriend een film kijk ligt mijn gezicht ergens verscholen in zijn nek, zoals ik maar niet hoef te kijken xD


    Never forget the things that make you smile

    Ik verschuile me eigenlijk nooit, maar ik zit wel met m'n benen omhoog, niet omdat ik het eng vind maar omdat ik anderst te veel beweeg en dan niet meer in de film kan zitten.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Heel nuchter!


    I'm a little bit lost without you <3

    Net zoals anders.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heatherfield schreef:
    Zoals ik altijd naar een film kijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lekker in het donker met alleen wat vaag sfeer licht, opgerold in m'n stoel en vol adrenaline. Bij thrillers dan, horror vind ik vies dus dat kijk ik niet. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik moet iets hebben om in te knijpen, haha.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Altijd kussen erbij.:9~


    we were always meant to say goodbye.

    nerveus schreef:
    Haha, meestal kijk ik films op de bank onder een dekentje in mijn pyjama. Dus als er een horror op staat, dan trek ik mijn knieën op en als het dan eng wordt doe ik mijn deken over mijn hoofd xD


    You try so hard not trying to try so hard.

    Onderuit gezakt in het hoekje van de bank met een kussen in mijn rug en in een fleecedekentje gedraaid, lampjes uit en draaien die film!

    Meestal kijk ik niet weg want ik zit ( in een goeie film ) helemaal in de film, dat maakt het schrikken wel een stuk erger en vriendlief maakt daar kostelijk misbruik van :(( Als ik wel wegkijk kijk ik naar de grond..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'