• Ik heb onlangs gisteren een horrorfilm gekeken. Heel eng. Ik had lakens over mijn hoofd en ik had kussens en lakens vast. In mijn handen had ik ook de afstandbediening vast. Ik heb het 4 keer moeten wegzappen. En die nacht durfde ik niet naar wc te gaan. :(


    Dus hoe zit jij als je een horror of thriller kijkt?


    When words fails, music speaks

    Onderuitgezakt, popcorn/chips, bier. :')


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Heel m'n lichaam in de zetel, met een deken over mij en meestal chips of frisdrank erbij, haha :'D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 20:05 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zit heel gespannen te kijken en soms ook opgetrokken benen,
    en bij het allerspannendste moment kan er ook wel een gilletje
    vanaf haha :$

    ik kijk met grote ogen voor het scherm en ben aan het lachen als er wat engs gebeurt!(6) alleen met teveel bloed krijg ik honger dus....(6)


    melig en vampier tegelijk XD

    ik lig op de bank haha xD ik vind dat fijner dan zitten (ik ben raar ik weet het)
    als ik een dramatische film kijk lig ik altijd op mijn rug en dan ja kijk ik gewoon
    bij een thriller lig ik op mijn buik zodat ikdan mijn hoofd kanduwen in de kussen als het te eng word haha xD


    Life Is A Playground Or Not [Mr.Nobody]

    Met een kussen om erachter te duiken, en in te gillen als het nodig is..
    Maar ik kijk alleen thrillers, horror vind ik ranzig.. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zit gewoon chill op de bank? n.n


    You're beautiful.

    Matthew schreef:
    Zoals ik altijd naar een film kijk.


    Forever.

    Ik ben altijd de karakter aan het uitlachen want echt seriously, het is best wel grappig hoe ze acteren bij zulke films. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Matthew schreef:
    Zoals ik altijd naar een film kijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tranquillity schreef:
    Benen opgetrokken en een deken tot vlak onder mijn ogen getrokken. En wel enkele kussens erbij.


    We accept the love we think we deserve.

    Robben schreef:
    Benen opgetrokken met een kussen (A)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    bedekt onder een lading knuffels die ik van zolder naar beneden heb gesleept

    Helemaal onderuit gezakt met een kussen voor mijn hoofd. (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    mmm, ik lig/ zit rustig en blijf rustig kijken zonder angst, wetend dat alles zwaar fake is, en het toch niet zal gebeuren.
    Ook lig ik nog wel eens heerlijk op de borst van mijn mannetje, en kijk ik gewoon rustig een horrorfilmpje. Ik zie daar niet zo veel angst in. ^^


    Bad decisions make good stories.