• De stelling van vandaag luidt:
    Zwakbegaafden mogen geen kinderen krijgen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, mensen zijn mensen en mensen mogen kinderen krijgen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Damnara schreef:
    Oneens, mensen zijn mensen en mensen mogen kinderen krijgen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Damnara schreef:
    Oneens, mensen zijn mensen en mensen mogen kinderen krijgen.

    Hoe erg ik het hier ook oneens mee zou moeten zijn ben ik het hier toch redelijk mee eens. Natuurlijk is het niet leuk voor die mensen als ze geen kinderen mogen krijgen. Maar wie zal er voor die kinderen moeten zorgen?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind wel dat ze kinderen kunnen krijgen, maar misschien alleen met hulp. Want het is natuurlijk heel zielig als zwakbegaafde geen kinderen zouden mogen krijgen, maar ook zielig voor het kind als het niet goed verzorgd kan worden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat zijn 'zwakbegaafden'?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Qlimax schreef:
    Ik vind wel dat ze kinderen kunnen krijgen, maar misschien alleen met hulp. Want het is natuurlijk heel zielig als zwakbegaafde geen kinderen zouden mogen krijgen, maar ook zielig voor het kind als het niet goed verzorgd kan worden.


    Chapstick zei op 14 maart 2011 - 2:08:

    Wat zijn 'zwakbegaafden'? .



    Gehandicapten mensen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Qlimax schreef:
    Ik vind wel dat ze kinderen kunnen krijgen, maar misschien alleen met hulp. Want het is natuurlijk heel zielig als zwakbegaafde geen kinderen zouden mogen krijgen, maar ook zielig voor het kind als het niet goed verzorgd kan worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is jammer voor ze, maar als ze amper voor zichzelf kunnen zorgen, hoe lukt dat dan met een kind dat minstens drie keer zoveel zorg nodig heeft? Ik ben het ermee eens.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Eens. Wie moet die hulp gaan betalen als ze die kinderen krijgen? Zij niet hoor, want dat moeten wij doen. En het is niet 1 hulpinstantie waarvoor wij betalen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    niet dat ik wat tegen die mensen heb, maar sommige zwakbegaafden kunnen niet eens voor hun zelf zorgen, laatstaan, voor hunzelf en een kind.. eens dus.


    Life is a beautiful struggle

    Alleen als ze niet voor zichzelf kunnen zorgen. Ik bedoel maar, mijn vader is ook zwakbegaafd en ik ben niet zo heel erg verpest. (:

    En zwakbegaafden zijn geen handicapten.. Dan kun je gewoon niet goed leren. .___.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Damnara schreef:
    Oneens, mensen zijn mensen en mensen mogen kinderen krijgen.


    Hope goes lost but never dies.

    Dat mogen ze wel, maar of het ook verstandig is, is iets heel anders.


    everything, in time

    Damnara schreef:
    Oneens, mensen zijn mensen en mensen mogen kinderen krijgen.


    We accept the love we think we deserve.