• is ermee opgehouden net. en ik heb alles gebrobeert. maar er komt gewoon geen gluid meer uit mijn boxen., ;o
    Daarnet deed die het nog wel. maar tone viel mijn internet uit en moest ik mijn pc opniew opstarten en toen ik dat gedaan had deed mijn gleuid het niet meer., ><
    Wie weet waar eht aan kan lichen? [a]


    Dus wie wil hier geen komen om voor me te zingen? [a]
    Anders is het zo stil., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat heb ik ook wel eens, moet je hem opnieuw opstarten, ja nog eens, en dan doet-ie het normaal gesproken wel.
    Maar ik heb een laptop, en ik weet niet of dat daarmee anders is. :/


    You move me ......... Kurt

    misschien heb je op je toetsenbord een 'dempen' knop?
    Ga bij volume regeling kijken
    draad achter je boxen?
    ehh.. volume @ muziek?

    geen idee (':

    Ik wil wel voor je zingen :9~ Alleen ben je daarna waarschijnlijk doof. That's the price you have to pay (cat).


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    geen idee (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je boksen afkoppelen en opnieuw inpluggen, dat helpt bij mij meestal, of naar configuratiescherm gaan en dan geluid.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Je boksen afkoppelen en opnieuw inpluggen, dat helpt bij mij meestal, of naar configuratiescherm gaan en dan geluid.

    waar zit dat Configuratiescherm?. ,;x
    Jha stiekersenzo heb ik alemaal al nagekeken en opnieuw gedaan. maar hij doet het nogsteeds neit ><


    I think she's on to me..

    Heartshaped schreef:
    (...)
    waar zit dat Configuratiescherm?. ,;x
    Jha stiekersenzo heb ik alemaal al nagekeken en opnieuw gedaan. maar hij doet het nogsteeds neit ><


    Sorry zat perongelijk nog op dit acoutn om mijn deel van de sotry te posten., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ??? iets met stekkertjes mis, of een knopje op je boxen waar je het geluid mee uit kan zetten


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Heartshaped schreef:
    (...)
    waar zit dat Configuratiescherm?. ,;x
    Jha stiekersenzo heb ik alemaal al nagekeken en opnieuw gedaan. maar hij doet het nogsteeds neit ><


    Bij start normaal, waar je ook naar je afbeeldingen, muziek etc kan gaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    HIJ DOET HET WEER! =D
    Ik ging heel lief mijn papa roepen en die ging aan alles kloote. toen gaf hij mijn pc een trap toen viel die uit en toen ging ik hem weer aanzetten en nu doet mijn geluid het weer., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''