• Heey lieve Q-letters,

    Nou ik zal maar straight to the point komen zeker ? Het zit dus zo : Ik ben echt stapelverliefd op een jongen, hij blijft echt maar in mijn hoofd spoken. Hij behoort tot mijn vriendenkring, maar ik zou dus echt niet weten hoe ik moet uitvissen of hij mij ook wel ziet zitten. Eerst heb ik geprobeert me er tegen te verzetten, want ik ben nogal iemand die heel voorzichtig met liefde omspringt. Maar aangezien dat niet wil lukken dacht ik dat ik mss gewoon eerlijk moest zijn over mijn gevoelens tegenover hem. Maar dan komt dat duiveltje van een trots er weer bij wat er dus op neer komt dat ik mijn trots niet opzij kan schuiven. Laatst kreeg ik het bijna over m'n lippen toen we even alleen waren maar toen kwam er een niet al te snuggere vriendin van mij erbij staan. Dus nu wil ik aan jullie vragen :;

    a) Weten jullie mss tips hoe ik kan uitvissen of hij ook iets voor mij voelt ?

    b)Wat zouden jullie doen in mijn situatie ?

    Alvast een hele dikke knuffel & duizendmaal dank voor de mensen die me willen helpen !


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    antwoord op A : i don't know, bij 'zijn' vrienden. ?

    antwoord op B : Ehhm. gewoon afwachten.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Je kan misschien 1 van je vriendingen vragen of ze hem willen vragen of die iemand zit zitten, of dat die al iemand heeft, en als die iemand zit zitten, moeten ze vragen of die op deze school zit ofzo, en dan of jij het bent. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    A: zeker niets aan zijn vrienden vragen. Dat zou te opvallend zijn en dat vertellen ze meteen aan hem. Das een domme keuze.
    B: Tsja, geen idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    A: zeker niets aan zijn vrienden vragen. Dat zou te opvallend zijn en dat vertellen ze meteen aan hem. Das een domme keuze.
    B: Tsja, geen idee.


    nouuw. als ik naar de vrienden ga van de jongen die ik leuk vind en ik ga het hun vragen mogen ze het best vertellen aan hem,,dan weet hij ook meteen wat ik voor hem voel :Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    a) Weten jullie mss tips hoe ik kan uitvissen of hij ook iets voor mij voelt ? Eerst moet je maar eens contact met hem maken. Op msn, hyves etc. Later kan je ook vragen; weet jij deze som enz. Dan raak je in gesprek. Als hij niet geintereerd is dan ziet hij niet waarschijnlijk niet zitten, of hij probeert stoer te doen. Als hij naar je glimlacht en aandachtig luistert is de grootste kans dat hij je wel "leuk" vind, of hij ís gewoon geinteresseerd. Oke, dit zijn onduidelijkheden. Spreek eens met hem af. Of vraag of hij met jou samen wil werken, misschien wil hij wel!
    success.



    b)Wat zouden jullie doen in mijn situatie ?

    ík ben een bange schijterd, dus ik ga niet zelf verkering vragen. Maar ik zou wel geinteresseerd (wat heb ik met dat woord?!) doen en lachen. Dat hij weet dat ik hem leuk vind. maar jammer genoeg. BEN IK NIET VERLIEFD.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room