• hallo mensen.
    wie tangt hier iedere dag zijn haar?? gebruik je iets dat het beschermt ofzow??
    was gewoon benieuwd naar wnt ik heb zelf krullend haar had het laten straighten wnt ik wou niet meer vaak tangen(super doood nu) maar heb wel weer golvende uitgroei.. en kwil dat weer een beetje bijtangen alleen kwilniet dat et str8x uitvalt ofzow :P iemand ervaring ermee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    wat lul jij?
    tangen?
    Bedoel, je stijlen? -_-'

    hallo mensen.
    wie tangt hier iedere dag zijn haar?? gebruik je iets dat het beschermt ofzow??
    was gewoon benieuwd naar wnt ik heb zelf krullend haar had het laten straighten wnt ik wou niet meer vaak tangen(super doood nu) maar heb wel weer golvende uitgroei.. en kwil dat weer een beetje bijtangen alleen kwilniet dat et str8x uitvalt ofzow :P iemand ervaring ermee?


    Oh, dat wil ik ook weten :-)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stijlen is ongelooflijk slecht voor je haar,gelukkig heb ik mijn haar nog nooit gestijld/gekruld. :] Dus geen ervaring.


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    ik doe het af en toe.. maar bij mijn haar heeft het geen zin x']


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het is beter dat je het niet doet, maar ach wie ben ik om jou leven te bepalen =3

    -Je kan een speciale beschermende shampoo gebruiken, en natuurlijk elke keer conditiner (A)
    - Voor dat je je haar gaat stijlen, een serum er in doen en inlaten trekken.
    -je krul/stijl tang niet te hoog zetten.
    -om de twee weken een haar masker in doen.

    Hmm ik hoop dat je hier wat aan hebt <33


    Like everybody and trust no one.

    Ik heb krullen (goh) en stijlen helpt bij mij niet. Daarvan word het alleen maar mega pluizig en dat ziet er echt helemaal niet mooi uit xD Dus, geen idee ^^

    Tenzij k misschien de aller duurste koop, maar als die ook niet werkt heb ik ontzettend veel geld weggegooid, en k ben blij met mijn krullies ^^

    Het is beter dat je het niet doet, maar ach wie ben ik om jou leven te bepalen =3

    -Je kan een speciale beschermende shampoo gebruiken, en natuurlijk elke keer conditiner (A)
    - Voor dat je je haar gaat stijlen, een serum er in doen en inlaten trekken.
    -je krul/stijl tang niet te hoog zetten.
    -om de twee weken een haar masker in doen.

    Hmm ik hoop dat je hier wat aan hebt <33


    Haarmasker.. wat moet dat voorstellen? >.<'


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Thnx iedreen, krulle zijn namelijk heel irritant ,haha heb je urenodig voordat je haar redelijk zit,
    okey ure zyn miss wat overdreven maar je hebt wel ff tijd nodig

    (...)

    Haarmasker.. wat moet dat voorstellen? >.<'

    Haarmasker, dat spul in een potje. Oke, wacht. Dat klinkt vaag. Give me a minute.
    http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/164663.jpg


    No growth of the heart is ever a waste

    Haar tangen? Right. Ik hang geen tangen in mijn haar XD


    Life is hard and then we die

    ik stijl het vaak en tis nu helemaal kapot x'D
    nja de punte dan tog


    Magic never ends.

    Tangen ?. Yeah right.
    Bedoel je stylen ofso ?. x3


    A. ikmisje.

    Tangen ?. Yeah right.
    Bedoel je stylen ofso ?. x3
    Yup tangen, stylen, straighten het is maar hoe je het noemt :3

    Haar tangen? Right. Ik hang geen tangen in mijn haar XD
    lol

    ik stijl het vaak en tis nu helemaal kapot x'D
    nja de punte dan tog
    oeii :o