• ik heb een Mac book (wit) die heb ik van school, maar de topcase ( plastic deksel aan de binnenkant) is beschadigt, als het systeem beheer dit op school zien kost het 110 euro + een preek,
    (wij hebben laptops ipv boeken dus iedereen heeft er een)
    en ik moet naar het systeem beheer omdat mijn word neit werkt,

    heeft iemand een idee?
    en een stikker ofzo die er precies over past, waar koop de die en hoe duur is dat?


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    op ebay.com kan je goede hoezen/stickers vinden voor een paar euro of centen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Geen idee maar ik heb ook een witte macbook en bij mij is er sinds een paar dagen ook een deel van de topcase beschadigd, het is gescheurd aan de rand en als ik op het internet opzocht over de topcase van macbooks dan zie ik overal dezelfde scheur zoals die ik heb bij mijn macbook =S
    http://www.macnotes.de/gimages/macbook_topcase/macbook_topcase.jpg -> precies dezelfde scheur en plaats zoals op mijn macbook Ôo

    Is je macbook nog onder garantie? Misschien kan je anders het best naar een Apple store gaan en daar vragen wat je het best kan doen.


    But love's a malady without cure

    Dat is normaal bij zo'n soort Mac's


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.