• Echt ik weet het echt niet meer, vorig jaar zat ik bij een meisje in de klas en nu weer!
    Vorig jaar zei ze steeds: dat ik lelijk was, irritant, dat ze me hate enz.
    Nu dit jaar zit ik weer bij haar in de klas en nu doet ze ineens heel aardig! ze komt steeds naast me zitten, neemt het soms voor me op enz.
    Ze schreef zelfs Hoooi Esther, ik hou van jou x in mijn map! O.o toen dacht ik echt omg!

    dus nu weet ik niet zou ze nou verandert zijn?
    En moet ik nou maar gewoon aardig terug doen of haar gewoon een beetje negeren? ik weet het niet meer ):

    ik zou het persoonlijk al weten. Maar dat ben ik xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eh, niet? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    OHMYSETH schreef:
    ik zou het persoonlijk al weten. Maar dat ben ik xD

    tell me!

    o_0 dat is best wel zielig.
    maarja. Ik zou zeggen (moet je wel lef voor hebben) Waarom deed je vorig jaar zo stom en nu ineens heel aardig. she's not gonna like that


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    kersje109 schreef:
    o_0 dat is best wel zielig.
    maarja. Ik zou zeggen (moet je wel lef voor hebben) Waarom deed je vorig jaar zo stom en nu ineens heel aardig. she's not gonna like that


    You win at life.
    Ja, dat moet je doen. (:


    All this dampness is damp.

    Je moet er iniedergeval niet gelijk op vertrouwen dat ze altijd zo lief blijft doen.

    Dat voorkomt dat je helemaal depressief word als ze je toch iets aandoet wat niet aardig is. Nja depressief.. ik kom ff niet op het goede woord (:

    Je moet er niet op vertrouwen dat ze altijd weer zo aardig blijft doen. Misschien wil ze wel iets over je te weten komen en dat dan als roddel door de hele school vertellen. Misschien moet je vragen waarom ze zo deed.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jaman. Raar wijf.
    Waarschijnlijk voelde ze zich vorig jaar te goed voor je en zitten haar vriendjes nu niet meer in jullie klas, dus papt ze maar met jou aan.

    [Edit: Vraag haar of haar vriendjes haar laten zitten hebben]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 18:54 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou haar erna vragen..


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Separate schreef:
    Jaman. Raar wijf.
    Waarschijnlijk voelde ze zich vorig jaar te goed voor je en zitten haar vriendjes nu niet meer in jullie klas, dus papt ze maar met jou aan.


    kijk dat is het niet, want haar vrienden zitten ook gewoon in bij haar in de klas -.-
    maar ze doen best wel gemeen tegen haar en willen niet meer met haar om gaan, dus misschien voelt ze zich alleen en doet ze daarom aardig?

    Misschien speelt ze wel een spelletje met je, en zodra je haar vertrouwt laat ze je keihard vallen.
    Doe gewoon normaal tegen haar en houd contact met je oude vrienden, zodat je hen altijd nog hebt. En als ze je dan laat vallen, maakt het voor jou niets uit en druipt zij af. (:


    Hope goes lost but never dies.

    kersje109 schreef:
    o_0 dat is best wel zielig.
    maarja. Ik zou zeggen (moet je wel lef voor hebben) Waarom deed je vorig jaar zo stom en nu ineens heel aardig. she's not gonna like that


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.