• Een meisje leeft samen met haar broertje op de straat. Haar ouders zijn weggelopen en zij moet zien te overleven.
    Dan word, met kerstmis, haar broertje heel ziek dus zal ze iemand moeten waarschuwen...


    Ik zoek nog:

    - Vriendin Tom (1)
    - Vriendin Tom (2) xBAMBISEX
    - Vriendin Gustav
    - Vriendin Georg
    - Vriendin Andreas Eleanor
    - nichtje Tom&Bill NoBullshit
    - BF Tom Sjeel
    - BF Bill DELETEx3
    - BF Gustav
    - BF Georg.


    Invullen:

    naam:
    Leeftijd:
    Loves:
    Hates:
    Tekstje:
    Foto:



    Ik kies degene die het beste bij de rol past, dus pas je aan!

    Foto's mogen emo/scene zijn, hoeft niet.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Ike wil, vriendin Tom (2)
    naam:
    BlueBell
    Leeftijd:
    18
    Loves:
    Schoppen, uitgaan, Dansen, en zingen
    Hates:
    Spinne, Poppen, Clown's
    Tekstje:
    Hoii, Hoii ik ben BlueBell! en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    Foto:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    naam:
    Aislie
    Leeftijd:
    16
    Loves:
    frienden, shoppen, lachen, gek doen voor de lol:P
    Hates:
    bitch, mensen die achter je rug roddelen
    Tekstje:
    heyy!!
    is ben Aislie
    ik ben dus 16, ik hou van shoppen en lachen, als ik bij men vrienden ben is da altijd gek doen niemand schaamt zich dan voor iets, van de hele groep vinde e meeste mij het raarste
    wrm?? geen iedee ma ik ben een beetje het buitebeentje en ik ben er trots op ik moet ni zijn zoals iedereen
    maar wat niemand weet is da ik rijk ben hoe het komt da niemand da weet is omdat ik altijd rond hang in de wijken en zo. Ik ben anders dan men zussen zij hebben een dikke nek ik zou iedereen wille helpen. Wie dan ook. Ik ga soms steegjes in om te roken omda als het uitkomt dat ik soms rook is alles gedaan voor men ouders en vlieg ik buiten.
    ma ik moet weg men pa roept
    doei
    Foto:
    deze
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=98742

    rol: bf Bill
    of t nichtje van Bill en Tom


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    iCk wiil niichtj tom en Bill wel zijn,info Komt :D

    naam: Lindsey

    Leeftijd: 16 fzo ?

    Loves: Shoppen,lachen

    Hates: insecten,dokters

    Tekstje: haii^^ik ben lindsey,ik ben 16 jaartjes,ik ben het niichtje van Tom en Bill,en ben er best trots op,niet dat ze veel tijd voor me hebben,maar ze doen wat ze kunne,en als ze tijd voor me hebbe,ga ik supper graag shoppen met bill,dan lachen we super vaak met dingen die we zien,soms gaat tom ook mee en lachen we ook veel,maar ik ga maar eens Bye.

    Foto: http://content9.flixster.com/question/51/32/89/5132895_std.jpg
    of deeze http://guanabee.com/selena_gomez_8.7.08-thumb.jpg


    We were bOrn fOr Love! ^^

    NoBullShit & xBAMBISEX

    Jullie hebben de rollen.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Ik wil BF Tom sijn!
    naam: Angéla

    Leeftijd: 17 ofsow

    Loves: Samen met Tom leuke dingen doen, gek doen, lachen, vuurwerk, Hello Kitty, uitslapen

    Hates: Huppeltjes, mijn ouders, mijn irritante bijnamen, wepsen en sporten

    Tekstje:
    Haai^^
    Ik ben Angéla en 17 jaartjes geleden op dese wereld gezet. Ik ben de beste vriendin van Tom. We sijn gewoon vrienden hoor ;) Meer wil ik ook echt niet met hem. En jahoor. Het is weer bijna oudjaarsavond dus kan ik lekker vuurwerk afsteken. :D Ik hou ervan om lekker lang uit te slapen en als ik een keer wakker ben dan pest ik Tommy. Maruh, mijn ouders gaan naar de kerk en ik moet weer eens mee :(
    -xxx- Angéla


    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=86525


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    BF BILL!
    naam: Kirsten
    Leeftijd: 17 jaar
    Loves: uitgaan, vrienden, dansen, muziek luisteren/maken
    Hates: spinnen, arrogante mensen & mensen met een groot ego, ruzie
    Tekstje:
    Hallo Iedereen,
    Ik ben dus Kirsten en ben 17 jaar. Ik heb bruin haar en bruin/grijze ogen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik lief, zachtaardig, gevoelig, een steun en toch een tikkeltje eigenwijs ben. Ook weet ik wel van mezelf dat ik heel erg koppig ben, dat is dan een van mijn negatieve kantjes. Verder woon ik nog altijd bij mijn ouders en mijn zusje en broer. Maarja, echt erg vind ik het niet. Mijn broer is heel erg beschermend, ik hou echt van mijn familie. Mijn beste vriend is Bill, mijn echte steun en toeverlaat. We praten echt over alles; over onze problemen, hoe we onze toekomst zien en echt nog veel meer. Tom, zijn broer vind ik wat minder. Een echte player, en ja, een loser. Het enige wat hij doet is meisjes keuren en naar hun kont staren. Ochja, wat doe ik er aan hé? ^^ Ik doe de laatste tijd mee aan een project om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor arme kindjes in Afrika. Ja, ik steun echt veel zo'n projecten en stel me veel op als vrijwilliger. Daardoor reis ik eigenlijk wel nog wat af. Ik hou van reizen en dan vooral met vriendinnen. Lekker luieren aan het zwembad. De winter heeft mijn hartje gestolen. Het witte deken die alles beschermd, die alles gezellig maakt. Man, wat hou ik daarvan! =) Ik haat spinnen en arrogante mensen met een groot ego. Mensen zoals Tom eigenlijk, die heeft echt zo'n ego! Maaruh, verder is mijn leven niet echt boeien? En als er nog iets is, vraag het me gewoon ofso ^^ Doeii! <33.
    Foto:http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/080227/30-under-30/kristen-stewart_l.jpg
    Info komt! x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DELETEx3


    je hebt de rol.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Nou O.o Mag ik dan BF Tom sijn?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Nou O.o Mag ik dan BF Tom sijn?


    Ja hoor :)


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    DELETEx3
    je hebt de rol.

    Dankje! ^^
    Laat je weten als 1 er is? =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Thnx :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dankje! ^^

    Laat je weten als 1 er is? =)



    Tuurlijk :)
    Maar eerst moeten die rollen bezet zijnxD

    Thnx


    YourWelcome ^^


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Yeah,iCk heb hem !! xD
    dankjdankjdankj(H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Yeah,iCk heb hem !! xD
    dankjdankjdankj(H)


    YourWelcome ^^

    Nu de rest nog o.o


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    JeHH
    Dankje wel!!!
    wil je laten weten,, waneer hij er op staat ?! [a]


    Dunno ><