• Ze heeft iets in te halen ofzo want ik heb haar al een week niet meer gezien. En we waren wat naar videoclips aan het kijken op mijn pc en kwamen we bij die van Stay With Me van YMAS en die eerste dude die in beeld komt lijkt echt op een vrouwmens ofzo en ik had halverwege pas door dat het een vent was. En dat vond ze natuurlijk grappig en toen begon ze dat YMAS echt een Brite band is en dat die mannen vast flutbier drinken en dat ze graag wil trakteren op twee Jupilers en ze wedt dat ze na twee al 'mule zien', om haar te citeren. :'D
    En nu lach ik met haar droge humor.
    Edit: ze vond ook dat dit topic bij klachten paste.
    En nu zit ze te zeggen dat deze topic beter klinkt dan dit topic.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 23:56 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Haha, ik mag jouw zus wel.

    En over dat van dit topic ben ik ook nog steeds niet uit, wat er nou het beste klinkt, haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Haha, ik mag jouw zus wel.

    En over dat van dit topic ben ik ook nog steeds niet uit, wat er nou het beste klinkt, haha (krul)

    Ze was content dat iemand reageerde op het topic van haar verheerlijking.
    Ze mag jou ook wel, meldt ze, gewoon om het feit dat je haar mag. Ik voel me als een secretaresse want ze dicteert wat ik moet typen.


    I lost myself in FM airwaves

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Ze was content dat iemand reageerde op het topic van haar verheerlijking.
    Ze mag jou ook wel, meldt ze, gewoon om het feit dat je haar mag. Ik voel me als een secretaresse want ze dicteert wat ik moet typen.

    -plat-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mag ze mij ook? D:


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik vind het grappig (':


    Keep on smiling

    Jezus, wat had dat kind gisterenavond of vannacht ofzo? Hahahaha, heerlijk van Naan. :9~
    Lang leve de Britten toch. En dat accent. En ze kan hen beter een Stella'tje aanbieden. Hebben bijna alle Britten graag ofzo. :Y)

    Ik mag naan oook :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.