• Raad Mij Nu Een Boek Aan
    Becouse als ik mijn boeken nu uitlees en moet wachten op een boek in de bieb ga ik dood
    ik moet dus nieuw leesvoer hebben....

    Ik hou van drama adventior paranormaal en een beetje iets richting magie zoals vapieren of weerwolven


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    The Lovely Bones,
    De Duistere Vloed Cyclus,
    Boudica.


    Hope goes lost but never dies.

    Geen thrillers? Want dan kan ik goede boeken geven :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zag vandaag breaking dawn in t nederlands bij de v&d. Maar ik weet niet of die leuk is want ik lees nooit.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Armani schreef:
    Geen thrillers? Want dan kan ik goede boeken geven :]

    Alles als het maar leuk is


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    LALALALALA schreef:
    Ik zag vandaag breaking dawn in t nederlands bij de v&d. Maar ik weet niet of die leuk is want ik lees nooit.

    Die heb ik nu bij me naast mijn computer (Toevalig?) maar hij is wel leuk ik ben dan ook twilight fan ....
    Goed maar iets anders?


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Dead End Dating
    The Immortals series
    The house of night series
    Gone verlaten
    L.A. Candy
    Darren Shan series


    Get back motherfuckerz'

    Fallen! wacht even, ik zal een beschrijving voor je opzoeken..
    What if the person you were meant to be with could never be yours? 17-year-old Lucinda falls in love with a gorgeous, intelligent boy, Daniel, at her new school, the grim, foreboding Sword & Cross ...only to find out that Daniel is a fallen angel, and that they have spent lifetimes finding and losing one another as good & evil forces plot to keep them apart. Some angels are destined to fall...

    ik heb hem niet gelezen, maar hij schijnt best spannend te zijn! en de boeken van Dan Brown (the DaVinci code, het bernini mysterie, het parcival mozaïek enz.) zijn ook heel erg leuk!


    It's time to be happy again.

    I love you guys! Hoop wel dat ik ze in de bieb kan vinden ..


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    de serie van timboektoe <3


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Voor ik doodga.
    My Sisters Keeper.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ghostgirl - Charlotte Usher voelt zich praktisch onzichtbaar op school, en van de ene op de andere dag is ze dat ook echt. Erger nog: ze is dood. Gestikt in een winegumbeertje. Maar het feit dat ze dood is doet niet af aan het feit dat ze nog steeds populair wil zijn; het maakt haar juist vindingrijker om haar doel te bereiken: zorgen dat de knapste jongen van de klas verliefd op haar wordt. Maar eigenlijk hoort ze uit te zoeken waarom ze niet is overgegaan naar het volgende leven en mag ze zich niet bemoeien met de wereld van de levenden..

    Evermore - Sinds haar ouders en zusje bij een auto-ongeluk zijn omgekomen, kan Ever aura’s zien en andermans gedachten horen. Wanneer ze mensen aanraakt, ziet ze hun hele verleden.

    Ze doet dan ook al het mogelijke om mensen uit de weg te gaan – tot de knappe en mysterieuze Damen in haar leven komt. Hij is de enige die de chaos in haar hoofd kan laten verdwijnen en de enige die haar echt begrijpt – het is net of hij in haar ziel kan kijken.

    Ever wordt beetje bij beetje ingewijd in Damens wereld vol wonderen en geheimen, maar ze heeft nog steeds geen idee wie hij is of wat hij is. Het enige wat ze zeker weet, is dat ze hopeloos verliefd op hem is.


    Ik heb gewoon de 2 achterkanten gekopieerd ;]

    De vloek is een goed boek. Weet alleen de schrijver niet meer.
    En morgen sla ik terug van Joost heyink is ook goed!

    En de Hongerspelen kan ik je ook aanraden ( A)

    sleeping with the enemie 8D


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Op het eerste gezicht leek het of er aanranders stond, hahahaah.

    Maar, uhm, de Twilight Saga reeks. =3


    *insert philosophical cringe expression here*