• Haaai ^^
    Ik weet niet of hier al een topic is gemaakt, maar ik kon het niet vinden. Ik hoorde een paar dagen geleden dat hij Justin Bieber een film gaat maken over zijn leven. Persoonlijk vind ik dat helemaal niks. Sorry hoor, voor de fans, maar hij is 16 en heeft 1 jaar succes. Ik vind dat je zo film moet maken als je 60 bent. Dan heb je toch meer bereikt dan nu.
    Veel mensen denken dat ik een hater ben, maar dat is niet zo. Ik mag Justin's persoonlijkheid niet, maar zijn muziek is oké. Het wordt elke beter.
    Maar goed wat vinden jullie van dit.
    HET IS GEEN HAATTOPIC, ik wil gewoon weten hoe mensen hier over denken

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:04 ]


    ~

    Ik vind het daarvoor persoonlijk nog veel te vroeg. (:


    007

    Wat 'n onzin.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dames, rustig. Anders gaan we dit topic sluiten.
    Discussies mogen altijd, maar houdt het een beetje gezellig.


    I am an idiot, I move.

    Fietsbel schreef:
    @bieberfevergevallen
    Ooh, ik probeerde alleen uitteleggen waar het misschien van komt.
    Estrella, doe alsjeblieft niet zo schijnheilig.

    Ik weet ook niet waar het vandaan komt ofzo hoor, ik ben geen Bieberfever-expert ;D
    & met dat Estrella-gedoe; idd, je bent niet heilig hoor, dit is een discussie. We zijn niet gemeen, wou je dan gescheld zien ofz ?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:29 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Gezelligheid is hier ver te zoeken, gezien het feit iedereen wel ergens wat op of aan te merken heeft. Ja, ik zelf doe het ook dus daar hoeven jullie niet op te gaan bitchen. Maar he, als je even kijkt waar ik over zit te zeiken, want persoonlijk vindt ik het wel logisch als je chagrijnig wordt van haattopics ;')
    Nee, dit is geen haattopic dat weet ik. Maar Justin Bieber wordt niet in een positief daglicht gezet hiero.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:30 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    @bieberfevergevallen
    Ooh, ik probeerde alleen uitteleggen waar het misschien van komt.
    Estrella, doe alsjeblieft niet zo schijnheilig.

    Oke ik ben al stil. O.o

    Q schreef:
    Ik vind het daarvoor persoonlijk nog veel te vroeg. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Fietsbel schreef:
    Gezelligheid is hier ver te zoeken, gezien het feit iedereen wel ergens wat op of aan te merken heeft. Ja, ik zelf doe het ook dus daar hoeven jullie niet op te gaan bitchen. Maar he, als je even kijkt waar ik over zit te zeiken, want persoonlijk vindt ik het wel logisch als je chagrijnig wordt van haattopics ;')
    Nee, dit is geen haattopic dat weet ik. Maar Justin Bieber wordt niet in een positief daglicht gezet hiero.

    Leer lezen? :'DDD Er staat toch duidelijk in het beginbericht dat het géén haattopic is. En dan ligt het echt aan de mensen zelf dat ze het wel zo interpreteren. Dus ik denk dat je de schuld gewoon bij je zelf moet zoeken in plaats van bij een ander. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Hey fietsbel, er was niks aan de hand totdat jij mensen begon te beschuldigen van "haten".

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 19:00 ]

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Leer lezen? :'DDD Er staat toch duidelijk in het beginbericht dat het géén haattopic is. En dan ligt het echt aan de mensen zelf dat ze het wel zo interpreteren. Dus ik denk dat je de schuld gewoon bij je zelf moet zoeken in plaats van bij een ander. ;D


    Ze heeft in dit topic al minstens 3 keer gezegd dat ze weet dat dit geen haattopic is. Maar ik bemoei me er verder niet mee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    *leest titel*
    *proest het uit*


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Geesz schreef:
    (...)

    Ze heeft in dit topic al minstens 3 keer gezegd dat ze weet dat dit geen haattopic is. Maar ik bemoei me er verder niet mee.

    Seriously? Haha, dan vind ik het echt een domme opmerking. :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Muslera schreef:
    Hey fietsbel, er was niks aan de hand totdat jij mensen begon te beschuldigen van "haten".


    Waar er twee vechten, hebben er twee schuld. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    een film maken da kant hij gewoon ni ij eeft nog belange ni zoveel succes als lady gaga en zij heeft zelf nog geen 1 film en als de film er komt zalt die film mss ( kleine kans) succes hebben


    dit is mijn mening


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Stiekem denk ik dat de film een succes word, omdat echt gewoon alle fangirls naar die film gaan en hem dan gaan kopen. Dat denk ik.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.