• Haaai ^^
    Ik weet niet of hier al een topic is gemaakt, maar ik kon het niet vinden. Ik hoorde een paar dagen geleden dat hij Justin Bieber een film gaat maken over zijn leven. Persoonlijk vind ik dat helemaal niks. Sorry hoor, voor de fans, maar hij is 16 en heeft 1 jaar succes. Ik vind dat je zo film moet maken als je 60 bent. Dan heb je toch meer bereikt dan nu.
    Veel mensen denken dat ik een hater ben, maar dat is niet zo. Ik mag Justin's persoonlijkheid niet, maar zijn muziek is oké. Het wordt elke beter.
    Maar goed wat vinden jullie van dit.
    HET IS GEEN HAATTOPIC, ik wil gewoon weten hoe mensen hier over denken

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:04 ]


    ~

    Hahahaha omg x'DD Triest triest triest.
    Maak dan een film over ECHTE legendes, zoals Freddie Mercury of Elton John ofzo. =']

    Maargoed, meneer Bieber meent dattie heel wat is. Ging hij ook al niet een boek schrijven :')?

    Ik vond dat boek over zijn 'leven' ook al apart, maarja. Als hij dat wilt..


    it's so empty living behind these castle walls

    .

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:38 ]


    ~

    Nou en, laat hem lekker. Laat dat joch gewoon een keer plezier hebben, als je daar niet tegen kan heb je pech, want met dit topic stop je die film heus niet hoor.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Muslera schreef:
    Hahahaha omg x'DD Triest triest triest.
    Maak dan een film over ECHTE legendes, zoals Freddie Mercury of Elton John ofzo. =']

    Maargoed, meneer Bieber meent dattie heel wat is. Ging hij ook al niet een boek schrijven :')?


    Volgens mij wel en een stripboek


    ~

    dat joch is gewoon gestoord!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Dat is volledig zijn keuze, ik heb er geen problemen mee dat hij een film maakt over zijn leven. xd


    None but ourselves can free our minds.

    Fietsbel schreef:
    Nou en, laat hem lekker. Laat dat joch gewoon een keer plezier hebben, als je daar niet tegen kan heb je pech, want met dit topic stop je die film heus niet hoor.

    Niet tegen kan? =P Mag een mening ook al niet meer gegeven worden?

    beter maakt ie een film over mij.
    dat word pas een bestseller.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fietsbel schreef:
    Nou en, laat hem lekker. Laat dat joch gewoon een keer plezier hebben, als je daar niet tegen kan heb je pech, want met dit topic stop je die film heus niet hoor.


    Ik weet ook wel dat ik de film niet kan stoppen, maar ik wou weten of mensen ook zo over denken. Of echt mensen die film willen zien.


    ~

    Muslera schreef:
    (...)
    Niet tegen kan? =P Mag een mening ook al niet meer gegeven worden?

    Wie zegt dat dit specifiek(spelling?Dx) op jou bedoeld is? Dat heb ik mezelf niet zien typen hoor.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:41 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    Nou en, laat hem lekker. Laat dat joch gewoon een keer plezier hebben, als je daar niet tegen kan heb je pech, want met dit topic stop je die film heus niet hoor.

    Indeed, en buiten dat lijkt zijn leven we wel hectisch en interessant.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Achja, hij verdiend er geld mee en ik zou die film zien :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Temerarious schreef:
    beter maakt ie een film over mij.
    dat word pas een bestseller.

    Bestsellers zijn toch boeken? Of vergis ik me hierin, want die mogelijkheid bestaat ook nog. n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    NYC schreef:
    (...)
    Indeed, en buiten dat lijkt zijn leven we wel hectisch en interessant.

    Ja precies, ik zou hem wel willen zien. Niet dat ik fan ben van Justin Bieber, maar het lijkt me gewoon.. leuk om het leven van een kindster een keer te kunnen bekijken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.