• Haaai ^^
    Ik weet niet of hier al een topic is gemaakt, maar ik kon het niet vinden. Ik hoorde een paar dagen geleden dat hij Justin Bieber een film gaat maken over zijn leven. Persoonlijk vind ik dat helemaal niks. Sorry hoor, voor de fans, maar hij is 16 en heeft 1 jaar succes. Ik vind dat je zo film moet maken als je 60 bent. Dan heb je toch meer bereikt dan nu.
    Veel mensen denken dat ik een hater ben, maar dat is niet zo. Ik mag Justin's persoonlijkheid niet, maar zijn muziek is oké. Het wordt elke beter.
    Maar goed wat vinden jullie van dit.
    HET IS GEEN HAATTOPIC, ik wil gewoon weten hoe mensen hier over denken

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:04 ]


    ~

    Ach het boeit me niet wat hij allemaal gaat doen. Als hij een film laat maken over z'n eigen leven mag hij dat voor mijn part doen. Ik ga het toch niet kijken.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik wil je nu niet ergeren, dit is ook geen aanvalreactie-ding maar ik zeg je wel dat dit niet echt is om te "haten" maar meer over hoe andere denken over jB en zijn flim.
    En denk je niet dat je dat dikgedrukte en klein beetje overdrijft? je kan mensen makkelijk haten! Ze hoeven er niet een veel voor te doen! Als iemand iets verkeerd opvat uit een interview kan die JB ook al gaan haten.

    Nogmaals, ik doel op alle haattopics die er gemaakt zijn. Verder, denk even goed na of je iemand wel kan haten, terwijl je diegene niet eens kent. Echt, soms verbaas ik me over het feit dat maar weinig mensen weten wat haten echt betekend.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Nogmaals, ik doel op alle haattopics die er gemaakt zijn. Verder, denk even goed na of je iemand wel kan haten, terwijl je diegene niet eens kent. Echt, soms verbaas ik me over het feit dat maar weinig mensen weten wat haten echt betekend.


    Mag ik zeggen dat dit geen Haattopic is..
    Ik heb een mening en wil graag horen wat andere ervan vinden


    ~

    Volgens mij heeft dat joch nogal een groot ego. Maybe he has a life-size statue of his ego.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:03 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Ook hier wil ik even zeggen dat dit niet op jou bedoeld was, maar op alle haattopics die er gemaakt zijn. Maar als je even goed zou lezen, zou je dat allang weten en had ik dit niet hoeven te herhalen.

    Nou, spijt me zeer meid. :X Neem het nou is allemaal niet zo serieus. T'is het internet maar. -_-

    Aragon schreef:
    (...)

    Mag ik zeggen dat dit geen Haattopic is..
    Ik heb een mening en wil graag horen wat andere ervan vinden

    Om nu te zeggen dat dit een heel erg positief topic over Justin Bieber is kan ik ook niet zeggen, of wel?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Muslera schreef:
    (...)
    Nou, spijt me zeer meid. :X Neem het nou is allemaal niet zo serieus. T'is het internet maar. -_-

    Op Internet worden de meeste fouten gemaakt, want je kunt geen gezichtuidrukkingen zien.
    En dan alsnog, hou zou jij het vinden als heel quizlet volstond met topics waarin jou favoriete artiest naar beneden wordt gehaald? Nee, dat leest niet zo heel fijn.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Om nu te zeggen dat dit een heel erg positief topic over Justin Bieber is kan ik ook niet zeggen, of wel?


    Je hebt gelijk, maar daar staat mijn mening. Ik ben ook geen hater. Ik luister naar zijn muziek. Never say Never vind ik echt een super leuk nummer, maar ik mag zijn persoonlijkheid niet. Als mensen zijn film willen zien, vind ik goed. Dan weet ik dat er interesse er is.


    ~

    Op je 16e een film is wel wat overdreven ja, maar ik zou 'm wel graag willen zien! Op MTV was laatst 'the diary of Justin Bieber' en dat was echt heel erg leuk om te zien!


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    Op je 16e een film is wel wat overdreven ja, maar ik zou 'm wel graag willen zien! Op MTV was laatst 'the diary of Justin Bieber' en dat was echt heel erg leuk om te zien!


    Precies. Ik wil ook wel eigenlijk die aflevering zien


    ~

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Nogmaals, ik doel op alle haattopics die er gemaakt zijn. Verder, denk even goed na of je iemand wel kan haten, terwijl je diegene niet eens kent. Echt, soms verbaas ik me over het feit dat maar weinig mensen weten wat haten echt betekend.

    Kijk daar zit de valkuil! Haten is voor iedereen net even anders. Het heeft geen vaste grens. Net als haten zijn er heel veel dingen die voor iedereen toch net ff iets anders betekent. Maar als ik zeg: 'Ik haat Justins muziek!' Dat kan voor mij minder betekenen als voor jou. Snap je?
    En daarnaast. Haters zullen er altijd blijven. Daar kun je niks tegen beginnen.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Ook hier wil ik even zeggen dat dit niet op jou bedoeld was, maar op alle haattopics die er gemaakt zijn. Maar als je even goed zou lezen, zou je dat allang weten en had ik dit niet hoeven te herhalen.

    Jezus, take a break, stresskip


    None but ourselves can free our minds.

    1 ding:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA XD

    Purity schreef:
    Op je 16e een film is wel wat overdreven ja, maar ik zou 'm wel graag willen zien! Op MTV was laatst 'the diary of Justin Bieber' en dat was echt heel erg leuk om te zien!

    JB was ookal bij Cribs, dat was best wel heel erg grappig. Om eerlijk te zijn zette hij zichzelf een beetje voorschut vind ik.

    Aragon schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, maar daar staat mijn mening. Ik ben ook geen hater. Ik luister naar zijn muziek. Never say Never vind ik echt een super leuk nummer, maar ik mag zijn persoonlijkheid niet. Als mensen zijn film willen zien, vind ik goed. Dan weet ik dat er interesse er is.

    Oké, ik geef toe dat ik redelijk geflipt ben. Maar op het moment ben ik het redelijk zat dat elke artiest naar beneden wordt gehaald. Dat heb je vast wel gemerkt, wel meerdere mensen denk ik. Ik snap gewoon niet waar alle positieve topics blijven, door mensen die het leuk vinden dat een film komt. Door mensen die het leuk vinden dat Tokio Hotel erbij lopen zoals ze zelf willen, terwijl ze dagelijks hatelijke acties over zich heen krijgen. Echt, ik heb echt respect voor artiesten hen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.