• Haaai ^^
    Ik weet niet of hier al een topic is gemaakt, maar ik kon het niet vinden. Ik hoorde een paar dagen geleden dat hij Justin Bieber een film gaat maken over zijn leven. Persoonlijk vind ik dat helemaal niks. Sorry hoor, voor de fans, maar hij is 16 en heeft 1 jaar succes. Ik vind dat je zo film moet maken als je 60 bent. Dan heb je toch meer bereikt dan nu.
    Veel mensen denken dat ik een hater ben, maar dat is niet zo. Ik mag Justin's persoonlijkheid niet, maar zijn muziek is oké. Het wordt elke beter.
    Maar goed wat vinden jullie van dit.
    HET IS GEEN HAATTOPIC, ik wil gewoon weten hoe mensen hier over denken

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:04 ]


    ~

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Kijk daar zit de valkuil! Haten is voor iedereen net even anders. Het heeft geen vaste grens. Net als haten zijn er heel veel dingen die voor iedereen toch net ff iets anders betekent. Maar als ik zeg: 'Ik haat Justins muziek!' Dat kan voor mij minder betekenen als voor jou. Snap je?
    En daarnaast. Haters zullen er altijd blijven. Daar kun je niks tegen beginnen.

    Je haat zijn muziek niet, je vind zijn muziek niet om aan te horen. Dat zijn twee verschillende dingen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Oké, ik geef toe dat ik redelijk geflipt ben. Maar op het moment ben ik het redelijk zat dat elke artiest naar beneden wordt gehaald. Dat heb je vast wel gemerkt, wel meerdere mensen denk ik. Ik snap gewoon niet waar alle positieve topics blijven, door mensen die het leuk vinden dat een film komt. Door mensen die het leuk vinden dat Tokio Hotel erbij lopen zoals ze zelf willen, terwijl ze dagelijks hatelijke acties over zich heen krijgen. Echt, ik heb echt respect voor artiesten hen.


    Daar heb je wel een punt.


    ~

    Strobelight schreef:
    (...)
    Jezus, take a break, stresskip

    Jezus is hier niet, pauze heb ik genoeg gehad en zolang ik geen 'tok/pok' zeg, beschouw ik me niet als een kip.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Op Internet worden de meeste fouten gemaakt, want je kunt geen gezichtuidrukkingen zien.
    En dan alsnog, hou zou jij het vinden als heel quizlet volstond met topics waarin jou favoriete artiest naar beneden wordt gehaald? Nee, dat leest niet zo heel fijn.

    Daar zou ik geen flikker om geven, want ik weet dat ik daar dan boven sta. Voorbeeldje: hoe vaak ik wel niet heb gelezen over dat mensen Freddie Mercury (die mijn hele leven al mijn grote idool is geweest) tot de grond te afkraken omdat hij homo was en dat hij eigenlijk helemaal niet verdiende te leven, hij is afschuwelijk mens was enz. enz.

    T'is een harde wereld, en daar moet je een schild voor kunnen opbouwen. Kun je dat niet, dan krijg je situaties als die van jou. Ik kan me echt niet druk maken om dat soort dingen die mensen over het internet verkondigen. Sta der toch lekker boven.

    Hmm maar 1 jaar succes en nu al een film.. is dat niet te vroeg? Opzicht niks tegen, maar is dat niet wat te overdreven? Kijk als het nou een film was over Taylor Lautner of Robert Pattinson *kwijlkwijl* haha nee joh. Er zijn zeker mensen die de film willen zien :)


    Run, but you can't escape

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Je haat zijn muziek niet, je vind zijn muziek niet om aan te horen. Dat zijn twee verschillende dingen.

    Je kan alles haten. Maar dat jij VIND dat je muziek niet haat, is jou MENING. Eigenlijk bestaan er geen feiten. Klinkt raar maar het is zo. Niemand denkt over iets het zelfde. Zelfs kleuren zijn geen feiten. Als de een het groen vind, misschien vind de ander het blauw. Zo zit dat ook bij haten. Nergens denkt iedereen het zelfde over.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Jezus is hier niet, pauze heb ik genoeg gehad en zolang ik geen 'tok/pok' zeg, beschouw ik me niet als een kip.

    'Jezus' kijk toe in de hemel, hij is er dus wel, hij is overal, volgens mij heb je nog meer pauze nodig, met 'stresskip' bedoel ik 'iemand met veel stress', als je meer hersencellen had, zou je het wel begrepen hebben.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    'Jezus' kijk toe in de hemel, hij is er dus wel, hij is overal, volgens mij heb je nog meer pauze nodig, met 'stresskip' bedoel ik 'iemand met veel stress', als je meer hersencellen had, zou je het wel begrepen hebben.

    :Y) Nice one.

    Strobelight schreef:
    (...)
    'Jezus' kijk toe in de hemel, hij is er dus wel, hij is overal, volgens mij heb je nog meer pauze nodig, met 'stresskip' bedoel ik 'iemand met veel stress', als je meer hersencellen had, zou je het wel begrepen hebben.

    Sorry, ik geloof niet in Jezus of in de hemel, dus ik denk niet dat hij er is. Pauze vier ik achter de computer en vier ik dus op dit moment, dus ik kan er niet voor zorgen dat ik méér pauze krijg. In stresskip zit toch echt het woordje kip, dus ja.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Je kan alles haten. Maar dat jij VIND dat je muziek niet haat, is jou MENING. Eigenlijk bestaan er geen feiten. Klinkt raar maar het is zo. Niemand denkt over iets het zelfde. Zelfs kleuren zijn geen feiten. Als de een het groen vind, misschien vind de ander het blauw. Zo zit dat ook bij haten. Nergens denkt iedereen het zelfde over.

    Volgens mij is het toch echt een feit dat Nederland een land is.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Sorry, ik geloof niet in Jezus of in de hemel, dus ik denk niet dat hij er is. Pauze vier ik achter de computer en vier ik dus op dit moment, dus ik kan er niet voor zorgen dat ik méér pauze krijg. In stresskip zit toch echt het woordje kip, dus ja.

    Dat is fijn voor je, ik geloof er ook niet in, het is een stopwoord. Misschien zou je even van je pc wegmoeten want volgens mij kan jij je hier niet goed ontspannen, tenzij je dit ontspannen noemt. In 'Bieberfever' zit het woord fever ook, wil dat zeggen dat je koorts hebt -ik noem maar iets op- ?


    None but ourselves can free our minds.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Volgens mij is het toch echt een feit dat Nederland een land is.

    Misschien vind ik het een ijsgrot -Lijkt het soms wel op x)- :Y) Hoe idioot het ook klinkt ook daar kunnen mensen anders over denken. In africa vinden ze Nederland een hemel, en in Amirica een Alchol-Wonderland x)

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dat is fijn voor je, ik geloof er ook niet in, het is een stopwoord. Misschien zou je even van je pc wegmoeten want volgens mij kan jij je hier niet goed ontspannen, tenzij je dit ontspannen noemt. In 'Bieberfever' zit het woord fever ook, wil dat zeggen dat je koorts hebt -ik noem maar iets op- ?

    Ontspannen is lastig wanneer je aangevallen wordt door verscheinende mensen, of je nu op de computer zit of niet. Ik heb nog nooit van Bieberfever gehoort lol.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Misschien vind ik het een ijsgrot -Lijkt het soms wel op x)- :Y) Hoe idioot het ook klinkt ook daar kunnen mensen anders over denken. In africa vinden ze Nederland een hemel, en in Amirica een Alchol-Wonderland x)

    Dikgedrukt zegt genoeg.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Strobelight & Fietsbel ehm... Een beetje lief zijn voor elkaar vind ik wel fijn. niet dat jullie straks elkaars haren/computer-draadjes er uit trekken. :S