• Haaai ^^
    Ik weet niet of hier al een topic is gemaakt, maar ik kon het niet vinden. Ik hoorde een paar dagen geleden dat hij Justin Bieber een film gaat maken over zijn leven. Persoonlijk vind ik dat helemaal niks. Sorry hoor, voor de fans, maar hij is 16 en heeft 1 jaar succes. Ik vind dat je zo film moet maken als je 60 bent. Dan heb je toch meer bereikt dan nu.
    Veel mensen denken dat ik een hater ben, maar dat is niet zo. Ik mag Justin's persoonlijkheid niet, maar zijn muziek is oké. Het wordt elke beter.
    Maar goed wat vinden jullie van dit.
    HET IS GEEN HAATTOPIC, ik wil gewoon weten hoe mensen hier over denken

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:04 ]


    ~

    EstrellaVida schreef:
    Strobelight & Fietsbel ehm... Een beetje lief zijn voor elkaar vind ik wel fijn. niet dat jullie straks elkaars haren/computer-draadjes er uit trekken. :S

    Vijf ;/


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Ontspannen is lastig wanneer je aangevallen wordt door verscheinende mensen, of je nu op de computer zit of niet. Ik heb nog nooit van Bieberfever gehoort lol.

    Bieberfiever/ Beliebers: meisjes en/of jongens die een grote crush hebben op Justin Bieber


    None but ourselves can free our minds.

    EstrellaVida schreef:
    Strobelight & Fietsbel ehm... Een beetje lief zijn voor elkaar vind ik wel fijn. niet dat jullie straks elkaars haren/computer-draadjes er uit trekken. :S

    We schelden toch niet ? =]


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Bieberfiever/ Beliebers: meisjes en/of jongens die een grote crush hebben op Justin Bieber

    Oké, dus je schrijft het als Bieberfiever?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Errr, kunnen we nu stoppen met dat gekut? c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Oké, dus je schrijft het als Bieberfiever?

    (typ)fouten zijn menselijk.


    None but ourselves can free our minds.

    Forlan schreef:
    Errr, kunnen we nu stoppen met dat gekut? c:

    Lang leven Forlan! 8D heldin ;p

    Strobelight schreef:
    (...)
    We schelden toch niet ? =]

    Nee dat niet, maar echt heel lief waren jullie niet echt voor elkaar. Voor zover ik vind x)

    Strobelight schreef:
    (...)
    (typ)fouten zijn menselijk.


    Ja, hoe schrijf je het nu? (cat)
    En trouwens, ik weet ook niet hoe ze op het woord bieberf(i)ever komen. Ik gebruik het niet, heb het niet bedacht. Dus ja, misschien hebben ze koorts van de verliefdheid he?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Forlan schreef:
    Errr, kunnen we nu stoppen met dat gekut? c:

    Sem heeft gesproken.:Y)

    Fietsbel schreef:
    (...)

    Ja, hoe schrijf je het nu? (cat)
    En trouwens, ik weet ook niet hoe ze op het woord bieberf(i)ever komen. Ik gebruik het niet, heb het niet bedacht. Dus ja, misschien hebben ze koorts van de verliefdheid he?

    Het is Bieberfever. Je moet het woord btw niet zo letterlijk nemen ?! =]


    None but ourselves can free our minds.

    Fietsbel schreef:
    (...)

    Ja, hoe schrijf je het nu? (cat)
    En trouwens, ik weet ook niet hoe ze op het woord bieberf(i)ever komen. Ik gebruik het niet, heb het niet bedacht. Dus ja, misschien hebben ze koorts van de verliefdheid he?

    het is BieberFever, en Fever betekend in het engels Koorts, BieberKoorts, oftewel ze zijn helenmaal over hem heen aan het kwijlen!
    Trouwens Bieber betekend Bever x) BeverKoorts x)

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Nee dat niet, maar echt heel lief waren jullie niet echt voor elkaar. Voor zover ik vind x)


    Jij valt Laura ook aan?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @bieberfevergevallen
    Ooh, ik probeerde alleen uitteleggen waar het misschien van komt.
    Estrella, doe alsjeblieft niet zo schijnheilig.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Geesz schreef:
    (...)

    Jij valt Laura ook aan?

    ???Als je dat aanvallen noemt? Ik zei alleen ff wat het betekende. Of bedoel je iets anders?