• Haaai ^^
    Ik weet niet of hier al een topic is gemaakt, maar ik kon het niet vinden. Ik hoorde een paar dagen geleden dat hij Justin Bieber een film gaat maken over zijn leven. Persoonlijk vind ik dat helemaal niks. Sorry hoor, voor de fans, maar hij is 16 en heeft 1 jaar succes. Ik vind dat je zo film moet maken als je 60 bent. Dan heb je toch meer bereikt dan nu.
    Veel mensen denken dat ik een hater ben, maar dat is niet zo. Ik mag Justin's persoonlijkheid niet, maar zijn muziek is oké. Het wordt elke beter.
    Maar goed wat vinden jullie van dit.
    HET IS GEEN HAATTOPIC, ik wil gewoon weten hoe mensen hier over denken

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 18:04 ]


    ~

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Wie zegt dat dit specifiek(spelling?Dx) op jou bedoeld is? Dat heb ik mezelf niet zien typen hoor.

    Dan voel ik me misschien wel aangesproken. O:')

    Muslera schreef:
    (...)
    Dan voel ik me misschien wel aangesproken. O:')

    Dat kan prima, maar dat vind ik best egoïstisch gezien het feit driekwart van de topics Justin Bieber haattopics zijn ;')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Muslera schreef:
    (...)
    Niet tegen kan? =P Mag een mening ook al niet meer gegeven worden?

    Let niet op haar, volgens mij is ze kwaad omdat haar topic gesloten is :x


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Let niet op haar, volgens mij is ze kwaad omdat haar topic gesloten is :x

    .. of ongesteld. :X

    Muslera schreef:
    (...)
    .. of ongesteld. :X

    Nog erger... ALLEBEI! ;O


    None but ourselves can free our minds.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Ja precies, ik zou hem wel willen zien. Niet dat ik fan ben van Justin Bieber, maar het lijkt me gewoon.. leuk om het leven van een kindster een keer te kunnen bekijken.

    MJ was ook een kindster, kun je net zo goed een film over hem kijken. x)

    O ik ben zeker kwaad en onsgesteld ben ik niet. Ik ben niet kwaad omdat mijn topic gesloten is, maar om het feit dat mensen het schijnbaar nodig vinden om zich af te reageren op artiesten die ze schijnbaar haten. Haten kunnen ze niet eens, want je haat pas iemand als je door die iemand in de bosjes gesleurd bent en vervolgens verkracht en in elkaar geslagen wordt. Of misschien haat je iemand omdat die een vriend vermoord heeft. je haat geen mensen zomaar.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 17:49 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    O ik ben zeker kwaad en onsgesteld ben ik niet. Ik ben niet kwaad omdat mijn topic gesloten is, maar om het feit dat mensen het schijnbaar nodig vinden om zich af te reageren op artiesten die ze schijnbaar haten. Haten kunnen ze niet eens, want je haat pas iemand als je door die iemand in de bosjes gesleurd bent en vervolgens verkracht en in elkaar geslagen wordt. Of misschien haat je iemand omdat die een vriend vermoord heeft. Je haat geen mensen zomaar.

    ='D Heb ik gezegd dat ik justin bieber haat?
    NEE :')
    Heb ik gezegd dat ik het debiel vind dat er een film word gemaakt over een kind dat het woord "legende" net kan spellen?
    Ja. :Y)
    Maak je niet dik, joh. ='D

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Dat kan prima, maar dat vind ik best egoïstisch gezien het feit driekwart van de topics Justin Bieber haattopics zijn ;')


    Het is geen Haattopic. Het is gewoon...Ik heb een mening en wil graag weten hoe andere mensen over denken. Ik lig echt niet wakker hoor, omdat hij een film gaat maken,


    ~

    Haha, lekkere film wordt dat. :Y)


    All was well.

    Muslera schreef:
    (...)
    ='D Heb ik gezegd dat ik justin bieber haat?
    NEE :')
    Heb ik gezegd dat ik het debiel vind dat er een film word gemaakt over een kind dat het woord "legende" net kan spellen?
    Ja. :Y)
    Maak je niet dik, joh. ='D

    Ook hier wil ik even zeggen dat dit niet op jou bedoeld was, maar op alle haattopics die er gemaakt zijn. Maar als je even goed zou lezen, zou je dat allang weten en had ik dit niet hoeven te herhalen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    hier zit ik persoonlijk niet op te wachten.
    ik wacht liever op een groot schandaal over hem:Y)

    voor de fans: omg echt geweldig toch? *kuch*


    we all deserve to die

    Moet hij ook wel eerst iemand vinden die Mister Ego wilt gaan spelen, of hij gaat het ook weer helemaal zelf doen natuurlijk. (krul)


    All was well.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Ja precies, ik zou hem wel willen zien. Niet dat ik fan ben van Justin Bieber, maar het lijkt me gewoon.. leuk om het leven van een kindster een keer te kunnen bekijken.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Fietsbel schreef:
    O ik ben zeker kwaad en onsgesteld ben ik niet. Ik ben niet kwaad omdat mijn topic gesloten is, maar om het feit dat mensen het schijnbaar nodig vinden om zich af te reageren op artiesten die ze schijnbaar haten. Haten kunnen ze niet eens, want je haat pas iemand als je door die iemand in de bosjes gesleurd bent en vervolgens verkracht en in elkaar geslagen wordt. Of misschien haat je iemand omdat die een vriend vermoord heeft. je haat geen mensen zomaar.

    Ik wil je nu niet ergeren, dit is ook geen aanvalreactie-ding maar ik zeg je wel dat dit niet echt is om te "haten" maar meer over hoe andere denken over jB en zijn flim.
    En denk je niet dat je dat dikgedrukte en klein beetje overdrijft? je kan mensen makkelijk haten! Ze hoeven er niet een veel voor te doen! Als iemand iets verkeerd opvat uit een interview kan die JB ook al gaan haten.