• Hjj!!
    Owk, voor k vertel effe bijbene... Ik heb dus een beetje soort van ruzie gehad met K. (mijn neef-achtig iemand) om die historie te leze:
    Klik
    Nu, we gaan dus vrijdag zwemmen... En ik mag mee van mijn neef op voorwaarde dat ik P niet aanraak... Niet 1 keer... Ik mag myn vriende niet eens aanraken?? Over jaloersheid gesproken!! O.o
    Wat vinden jullie??

    Xx(K)

    Luister naar jezelf, in plaats van naar hem;)
    Als jij hem wilt aanraken, doe je dat lekker(cat)
    Ik bedoel, je neef bepaald toch niet wat jij wel en niet mag?;)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 22:44 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Omg!! Is die jongen daar nu noog niet over heen?? Hy loopt al jaren met die verliefdheid rond!! Had hij het je maar moeten zeggen toen jij iets voor hem voelde!! In plaats van ja vriendin te verleiden zodat je het niet zou merken!! >_< Die vent maakt me kwaad srry poep!!
    xxx

    Sardonyx schreef:
    Luister naar jezelf, in plaats van naar hem;)
    Als jij hem wilt aanraken, doe je dat lekker(cat)
    Ik bedoel, je neef bepaald toch niet wat jij wel en niet mag?;)

    Hij heeft gezegd dat als ik P ook ng maar met 1 vinger aanraak, dat hy dan weggaat O.o

    Je laat je toch niet commanderen door je 'neef'? Jij bepaalt zelf wie of wat je aanraakt. En of hij dat nou leuk vind of niet, hij mag en kan jou geen dingen verplichten!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Hij heeft gezegd dat als ik P ook ng maar met 1 vinger aanraak, dat hy dan weggaat O.o

    Laat hem weggaan.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Laat hem weggaan.

    Als ik hem dan laat gaan,, laat ik hem vr altyd gaan... Heeft hij bij ons nicht ook gdn... ze deed iets wat hij niet wou hy ging weg, sindsdien (3j gelede) hebbe ze elkaar nooit meer gesproke...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Als ik hem dan laat gaan,, laat ik hem vr altyd gaan... Heeft hij bij ons nicht ook gdn... ze deed iets wat hij niet wou hy ging weg, sindsdien (3j gelede) hebbe ze elkaar nooit meer gesproke...


    Als hij écht weggaat omdat jij een vriend van je 1 keer aanraakt, dan is hij niet echt een vriend(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Als ik hem dan laat gaan,, laat ik hem vr altyd gaan... Heeft hij bij ons nicht ook gdn... ze deed iets wat hij niet wou hy ging weg, sindsdien (3j gelede) hebbe ze elkaar nooit meer gesproke...

    Ja, dus? Als hij zo triest is om dat te doen, dan vraag ik me af waarom je überhaupt nog met hem omgaat. Maar goed, die keuze is aan jezelf. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ja, dus? Als hij zo triest is om dat te doen, dan vraag ik me af waarom je überhaupt nog met hem omgaat. Maar goed, die keuze is aan jezelf. (':

    Waarom?? Hij is de persoon waar ik het beste mee kan praten... Hij weet alles van my en omgekeerd!! Kzou niet weten wat te doen zonder hem...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Waarom?? Hij is de persoon waar ik het beste mee kan praten... Hij weet alles van my en omgekeerd!! Kzou niet weten wat te doen zonder hem...

    Je vroeg wat ik ervan vond en dat is dus wat ik ervan vind. Maar nogmaals; die keuze is aan jezelf.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zoals ik net al zei >.<
    Jij bent neit van hém!
    Trouwens, had jij geen vriendje ofzo?
    nou je moet gewoon je hart en je hoofd volgen en niet zijn bevelen.


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    LizaayTOXIC schreef:
    Zoals ik net al zei >.<
    Jij bent neit van hém!
    Trouwens, had jij geen vriendje ofzo?
    nou je moet gewoon je hart en je hoofd volgen en niet zijn bevelen.

    Jups,, ik heb een liefj... maar die zit int buitenland en die weet dat k zo melig ben enzo... maar hier weet hy nog nix vn... Duss leg k ook pas uit als hy trg is

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Jups,, ik heb een liefj... maar die zit int buitenland en die weet dat k zo melig ben enzo... maar hier weet hy nog nix vn... Duss leg k ook pas uit als hy trg is

    Als je dat uit moet leggen, dan weet je dus dat het verkeerd is. Ik vind het zielig voor je vriend. En wat maakt 't uit dat hij in het buitenland zit? Vind je dan wel dat je het recht hebt om dit te doen, terwijl je een relatie hebt? Ik vind het een raar verhaal, maar ik hou me er nu verder maar buiten. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    2Nurd schreef:
    Je laat je toch niet commanderen door je 'neef'? Jij bepaalt zelf wie of wat je aanraakt. En of hij dat nou leuk vind of niet, hij mag en kan jou geen dingen verplichten!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Als je dat uit moet leggen, dan weet je dus dat het verkeerd is. Ik vind het zielig voor je vriend. En wat maakt 't uit dat hij in het buitenland zit? Vind je dan wel dat je het recht hebt om dit te doen, terwijl je een relatie hebt? Ik vind het een raar verhaal, maar ik hou me er nu verder maar buiten. ;D

    Neen... Ik bedoel, dat ik hem nog moet uitlegge dat er ruzie is...hy weet dat ik heel close ben met myn neef en myn vrienden en hy weet dat ik aanhankelijk ben... (duh) maar hy weet niet dat ik ruzie heb met myn neef/beste vriend en dat ga ik nu ook niet vertelle, want dan zit hy daar maar weer mee in...