• ik heb dus al bijna 3 maanden verkering met een jonge. ik ben echt stapel gek op hem.
    en eigenlijk is dit het 1e probleem dat ik heb over hem.

    ik kreeg gisteren van hem smsje:
    hey ik voel me schuldig, want ik heb weinig tijd voor je de laatste tijd. [en ging nog verder] en toen stond er: jij verdient beter

    van dat laatste schrok ik echt heel erg want ik dacht dat hij ging uitmaken ofzo. dus ik sms hem zo terug dat ik alleen hem wil en alles, kreeg ik geen antwoord, heb ik halve nacht wakker gelegen.

    komt hij vanmiddag online en ik zeg zo heey en hij ook, en toen was het tijdje stil. zeg ik wat ben je stil, zegt hij dat hij op de Xbox aan het spelen is. snap ik er dus helemaal niks meer van wat hij voelde zich schuldig dat we hele week maar 1 of 2 keer snel op msn hadden gesproken omdat hij moet werken, en gaat hij op Xbox spelen terwijl we nu even snel bij kunne kletsen want komende week krijgen we het weer zo druk.

    weten jullie tips ofzo? want ik weet niet wat ik hier mee aan moet


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Bel hem, Bellen werkt altijd :Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Bel hem, Bellen werkt altijd :Y)



    maar ik ben altijd bang dat hij boos word ofzo:(
    ik wil hem echt niet kwijt, straks denkt hij dat ik me aanstel ofzo:S


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik zou het er gewoon met hem over hebben.
    Dat ik te goed voor mijn vriendje ben hoor ik ook wel eens van hem, maar ik ga er niet zo veel op in.
    Ik weet niet hoe hij het bedoelde,
    Soms is het gewoon een verkapte 'Ik ben blij dat je met míj wil zijn'.
    Dat van die xbox is wel gaar, but, nja kweeniet hoe oud hij is, maar misschien moettie nog een beetje opgroeien :']


    Mew <3

    one word: JONGENS :C


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)


    maar ik ben altijd bang dat hij boos word ofzo:(
    ik wil hem echt niet kwijt, straks denkt hij dat ik me aanstel ofzo:S

    waarom zou hij boos worden als je gewoon belt?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou het er gewoon met hem over hebben.
    Dat ik te goed voor mijn vriendje ben hoor ik ook wel eens van hem, maar ik ga er niet zo veel op in.
    Ik weet niet hoe hij het bedoelde,
    Soms is het gewoon een verkapte 'Ik ben blij dat je met míj wil zijn'.
    Dat van die xbox is wel gaar, but, nja kweeniet hoe oud hij is, maar misschien moettie nog een beetje opgroeien :']


    dit is 1e keer dat hij dat zegt dus het kwam nogal hard aan, maar ik was in winkel met me moeder dus kon hem niet bellen enzo:S

    en hij is 18:P maar afentoe heeft hij zo zijn rare trekken:$


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    (...)
    waarom zou hij boos worden als je gewoon belt?


    kweenie:$


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    (...)

    dit is 1e keer dat hij dat zegt dus het kwam nogal hard aan, maar ik was in winkel met me moeder dus kon hem niet bellen enzo:S

    en hij is 18:P maar afentoe heeft hij zo zijn rare trekken:$

    Oh o_o
    In dát geval weet ik het ook niet, ik heb een best wel heelerg volwassen 17jarige vriend, dus ik heb geen idee hoe ik dat verder zou handelen :']


    Mew <3

    one word: JONGENS :C
    Dat is 1 woord + emoticon! (N)

    Jongens zijn liever dan je denkt hoor.
    De meeste doen misschien stoer maar hebben een heel klein ---> (H)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Bel hem, Bellen werkt altijd :Y)


    kan je doen,maar jongens willen meestal niet gestoord worden als ze aan het game zijn.zoals mijn ex van 2 weken geleden...
    Hij was ziek,maar kon wel game bij iemand, mobiel uit, liet niks van zich horen, kwam ook niet op msn..
    ik wilde een goed gesprek met hem voeren, misschien moet je dat ook doen (weet niet of het helpt want dat kon ik bij hem niet doen, want het ging toen al uit :P)

    Sterkte!!

    (...)

    kan je doen,maar jongens willen meestal niet gestoord worden als ze aan het game zijn.zoals mijn ex van 2 weken geleden...
    Hij was ziek,maar kon wel game bij iemand, mobiel uit, liet niks van zich horen, kwam ook niet op msn..
    ik wilde een goed gesprek met hem voeren, misschien moet je dat ook doen (weet niet of het helpt want dat kon ik bij hem niet doen, want het ging toen al uit :P)

    Sterkte!!



    *slik*


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    (...)


    *slik*


    Meis!! maak je niet druk!! misschien is hij anders,alle jongens zijn anders..maar praat erover,,misschien helpt dat wel(A)

    (...)

    Meis!! maak je niet druk!! misschien is hij anders,alle jongens zijn anders..maar praat erover,,misschien helpt dat wel(A)


    ik maak me altijd snel druk om iets ik weet het:$ maar ik durf het gewoon niet:$


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    (...)

    ik maak me altijd snel druk om iets ik weet het:$ maar ik durf het gewoon niet:$

    Doeeeeeeeeeeeeeeeeen! In een relatie luister je naar elkaar :-O


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Doeeeeeeeeeeeeeeeeen! In een relatie luister je naar elkaar :-O


    maar ik weet niet hoe hij reageerd:$ dit is 1e keer dat er iets is:$


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!