• Ik was dus een beetje aan het googlen maar weet iemand of ze in Nederland verkleedkleren van twilight hebben? Ik hoef ze niet meteen te kopen ofzo maar als het bijvoorbeeld een keertje op een feest moet ofzo.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    pffff, ik zou niet eens weten of dat wel bestaat:S

    bami schreef:
    pffff, ik zou niet eens weten of dat wel bestaat:S

    ja isle-esme.com maar dat is allemaal Engels.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 20:49 ]

    Kan dat? Ze dragen toch allemaal gewone kleren? Wat bedoel je er precies mee?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    hahah twilight verkleed kleren dat lijkt mij grappigxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    lol? Het zijn nou niet bepaald kostuums ofzo.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het niet weten? Of je moet in winkels rondkijken of je kleren vind die erop lijken?


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ja bijvoorbeeld kleding die erop lijkt. Nee ik bedoel in het speciaal Jane.

    Gewoon, zwart kleedje met strikjes en toestanden kopen, zwarte Zorrocape van je broertje omdraaien en aandoen, zwarte laqué ballerina's aandoen en witte kniekousen. En rode lippenstift opdoen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    iGoogle schreef:
    Ja bijvoorbeeld kleding die erop lijkt. Nee ik bedoel in het speciaal Jane.

    gewoon een donkergrijze badjas kopen?en dan een beetje knippen en plakken natuurlijk :Y)


    Alis volat propriis

    Ik was vorig jaar ook als Cullen-persoon gegaan. Ik had merkkleding aan, witte make-up op (zag er echt uit trouwens), oranje kleurlenzen en meer was eigenlijk niet nodig, haha. Maar als je Jane wil zijn is het inderdaad gewoon een cape ofzo kopen dan haar make-up na doen en der haar.

    En koop zilvere glitter spray.
    gewoon over je hele gezicht doen en dan zeggen dat je een vampier in de zon bent x3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doe van die bruistabletten in je mond. Dat t lijkt of dr bloed uitkomt. (Niet doorslikken trouwens, ze zijn wel giftig;))


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je zou de kleren zelf kunnen namaken. Zo moeilijk moet het niet zijn. Ze dragen 'gewone' kleren.. Je koopt iets dat er op lijkt en past het aan.


    VIP - Very Important Penguin

    twiddict schreef:
    (...)
    gewoon een donkergrijze badjas kopen?en dan een beetje knippen en plakken natuurlijk :Y)

    Een badjas? klik meer dat spul. Maar dat is moeilijk verkrijgbaar. Krijg je weer shipping enzo.

    Anders ga je gewoon als vampier?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'