• Een Sandra en Nicoline production, omdat wij een ander verhaal gestopt zijn, want die verveelde ons. En zij wou een voetbalverhaal.

    De Engelse Yaelle en Abigail spelen voetbal bij Liverpool FC. Ze zijn daar terecht gekomen nadat ze zijn geselecteerd voor het nationale vrouwen team. Hun trainer, de gevreesde Joe Houston heeft op een avond een grote verassing. Het wordt niet een gewone training, maar ze worden getraind door spelers van Real Madrid. Joe Houston, die zelf ook in een team speelt moet een wedstrijd tegen hun voetballen en heeft daarom gevraagd zijn meiden te trainen, omdat hij zelf moet trainen. Abigail en Yaelle laten de kans natuurlijk niet staan en ze trainen hevig mee. Yaelle traint samen met Ricardo, oftewel Kaká en Abigail traint samen met Torres. Ze blijven na de training contact houden en ze spreken af als ze dichtbij zijn.
    Maar wat als Abigail en Yaelle tegen Real Madrid moeten voetballen? En dan tegen het mannenteam? Kaká en Torres worden dan opeens rivalen van Abigail en Yaelle. Gaat dit wel goedkomen?


    Wij zoeken voornamelijk meiden uit het voetbalteam van Abigail en Yaelle.

    Fernando Torres en Kaká zijn bezet, maar dat wist iedereen na het lezen van dit ideetje.

    Rollen bekend:
    Team
    SOUNDTRACK: Keeper/1
    Italie: Spits/7
    VivaEspana: Verdediger/6
    Unusual: rechtsbuiten/5
    Ooh: linksbuiten/9
    RememberxMe: Middenvelder/13
    Riddikulus: Rechtsback/10
    Pershoofd: Linksback/2
    Vancha: Aanvaller/18
    CRonaldo: Spits/4
    Joker: Spits/8


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geboren in:
    Wonend in:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Team: (Liverpool FC, vrouwenteam)
    Crush: (Het liefst iemand die bij Liverpool of Madrid speelt, maar ik ga niet zeggen of je ook echt verkering krijgt met die persoon)
    Rugnummer: (3 en 11 zijn bezet)
    Positie:
    Titel:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 13:13 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ja ja ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rollen zijn bekend. Jullie hebben allemaal een plaatsje in het team. Maar ik ga lekker niet zeggen of jullie verliefd worden, daarvoor moeten jullie het verhaal lezen xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    thaaaaankjoe _O_

    en ik vind het leuk dat keeper ben, want dat ben ik normaal ook -bijhandel 8B-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
    Bedankt voor de rol (:
    (flower)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Thank you very very much


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Thx voor de rol!

    Dankjeeee. (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Staat hij al actief?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dankje _O_


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    yaaay ik ben nummer 13 *doet de flikflak, handstand, radslag* whooeeehoee xD(hoera)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Thanks for de rol :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Pershoofd schreef:
    Staat hij al actief?


    Nein. Ain't that freaky...? Ik doe het zomenteen ;)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Wil je melden als hij actief staat? Dan kan ik een abo nemen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Wil je melden als hij actief staat? Dan kan ik een abo nemen (:


    Jep. Nica stuurde mij het eerst hoofdstuk vol fouten, dus ik stuurde hem weer terug.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.