• Bente is bevriend met het Spaanse elftal. Ze komt vaak op hun trainingen, en is met alles bij hen. Ze is dan bloedmooi, en de voetballers geilen op haar. Ze had een relatie met David Villa, maar die is op de klippen gelopen, en ze besloten gewoon vrienden te zijn. Allemaal geweldig dus, maar het Spaanse team maakt het financieel niet goed. Aan de mooie Bente wordt gevraagd of ze op 'Date' wilt met Daniel, een rijke multimiljonair, die een miljoenenbedrijf van zijn pa heeft geërfd. Bente is hier in eerste instantie op tegen, maar stemt later mokkend toe. Ze wilt namelijk niet dat het Spaanse team wordt opgeheven. Maar wat als Bente en Daniel verliefd worden, en 'iemand' de reden dat ze met hem had gedated door speelde aan hem? Bente vlucht naar Afrika, en is van plan om nooit meer terug te keren. Totdat het team en Daniel naar Afrika komen


    Rollen voor dit verhaal dus.

    Rol;
    Naam;
    Achternaam;
    Leeftijd;
    Hobby's
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;
    Titel?';


    SLOAN.

    Rol; Beste vriendin Bente en Vriendin van Cesc Fabregas.
    Naam; Julin
    Achternaam; Caillat
    Leeftijd; 20
    Hobby's; Voetbal, uit eten, shoppen, muziek.
    Innerlijk; Julin is een bijzonder meisje, ze is erg sociaal en weer verlegen naar nieuwe mensen. Dan kruipt ze ook meestal weg achter Cesc' rug. Julin kan poeslief doen, maar ook weer arrogant.
    Uiterlijk; Julin
    Extra; Julin haar ouders zijn gescheiden toen ze 8 was. Haar vader heeft ze nooit meer terug gezien, en af en toe leest ze oude dagboeken van hem, zodat hij toch wel is bij haar is.
    Titel?';
    - Love sucks.
    - Caught up in you.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn laptop loopt steeds vast dus ik vul later wel in. Je weet welke (2) ik wil (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol; Vriendin Bente en vriendin Jesús Navas
    Naam; kate
    Achternaam; Wish
    Leeftijd; 22
    Hobby's Fotograveren, voetbal kijken, fims kijken, schilderen, met vrienden zijn, muziek luisteren, bezig zijn met goede doelen
    Innerlijk; Voordat kate Jesús tegenkwam was ze erg onrustig. Ze wist niet wat ze wilde en reisde de hele wereld over. Nu ze eindelijk rust heeft gevonden is ze veel liever voor de mensen om zich heen.
    Kate is erg zorgzaam en houdt erg van lachen. Ze is erg chaotisch en onhandig. Waardoor ze ook een aantal keer per dag struikelt of zelfs valt. Kte houdt van alles en iedereen om zich heen en probeert voor iedereen goed te zorgen.
    Uiterlijk; Kate Wish
    Extra; Kate leerde Jesús kennen toen ze heel genant viel in een nachtclub tegen hem aan. Hij viel voor haar en sindsdien zijn ze samen. Kate is nu in verwachting van hun eerste dochter Maria
    Titel?'; Ik ga voor je denken.


    Music is the new sex

    Rol; Jeugdvriendin van Bente + Vriendinnetje Pedro Rodriquez
    Naam; Kim
    Achternaam; Madeira
    Leeftijd; 20 jaar
    Hobby's; Dansen, voetballen en koken
    Innerlijk; Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Uiterlijk; Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Extra; Kim is erg passievolle meid met gevoel voor muziek. Ze is één van de beste tangodanseressen van de wereld.
    Titel?; I will never see you again!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol; Zus Bente + vriendin Piqué
    Naam; Dora
    Achternaam; Woods
    Leeftijd; 21
    Hobby's; koken, fotograferen+ uitgaan
    Innerlijk; Goed gevoel voor humor, heel erg sociaal, flirter, wordt snel verliefd
    Uiterlijk; Lang goudblond haar, donkere ogen, oorspronkelijk uit New York City+ mooi lichaam en gezicht
    Extra; was vroeger de vriendin van Fernando Torres en Sergio Ramos+ was vroeger ook voetballer en balletdanseres, maar moest daarmee stoppen na een zwaar auto ongeluk waarbij haar linker voet fataal werd gebroken
    Titel?'; Daar ben ik slecht in... laat me even nadenken, dan laat ik het later misschien weten (;
    .

    Rol; Vriendinnetje David Villa
    Naam; June
    Achternaam; Rossas
    Leeftijd; Vierentwintig
    Hobby's; Dansen en zingen
    Innerlijk; June heeft een hart van goud, ze staat altijd direct klaar voor haar vriendinnen en zal hen nooit in de steek laten. June is een uitgelate jonge vrouw. June maakt vaak sarcastische opmerkingen en die kunnen bij sommige in het verkeerde keelgat schieten. June is niet zo iemand die blijft mokken en biedt direct haar excuses aan, ze kan niet tegen ruzies. Haar langste ruzie die ze ooit had duurde dan ook maar drie kwartier. June heeft een aanstekelijke lach en ze krijgt ook altijd iedereen aan het lachen. June is iemand waar je wel van moét houden. Ze is sociaal, grappig en eerlijk. Ze zegt direct wat er op haar lever ligt en probeerd het zo goed en zo kwaad mogelijk op te lossen. Ze wordt door vele als een echte vriendin gezien omdat June de aard heeft om midden in de nacht uit haar bed te springen om naar je toe te komen. June heeft een grote mond en kan het niet hebben als mensen aan haar vrienden of familie zitten. Ze is erg gesteld op de mensen die ze vertrouwd en die zal ze dan ook met hand en tand verdedigen.
    Uiterlijk; June heeft lang donkerbruin tot zwart haar tot onder haar schouderbladen. Ze draagt het meestal los met een dunne diadeem in. Soms krult ze haar haar onderaan zodat er een paar verloren krullen inzitten. June heeft grote limoengroene ogen gemengd met madeliefjesgroen en donkerwolkengrijs. Op haar neus en onder haar ogen staat het vol met bruin-oranje sproetjes en ze is er zeer trots op. June draagt oorbellen; in haar linkeroor heeft ze één gaatje en in het rechter drie, twee in het lelletje en ééntje bovenaan in het kraakbeen.
    (Zo eentje [: )
    June heeft een platte buik en lange benen. Ze houdt van kleedjes en korte shortjes en omdat ze al zo lang is draagt ze zelden tot vaak hoge hakken.
    Extra; June heeft een tattoo achter haar linkeroor, er staat "Te quiero" dit verwijst naar David.
    Titel?'; komt

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 19:43 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik wil geen rol, maar wil je me laten weten als hij er op staat?


    Live life limitless.