• ik stop met quizlet!

    Allemaal sorry tegen siham zegegn ze is echt heel lief!<333


    I do not hook up.

    Als dit topic gaat uitlopen op een ruzie gooi ik er meteen een slotje op.
    Dat jullie het even weten.


    Bored.

    ik stop met quizlet!

    Sorry hoor Siham je moet je kop eens houden! Elke keer als je ruzie hebt met iemand krijgt die gene de schuld en je moet altijd huilen enzo. Maar het licht nooit bij jou! Nee het is SIHAM DIT SIHAM DAT! Sorry hoor maar je zegt met elke ruzie hoor dat je gaat stoppen met Quizlet maar je zit er nog altijd he!

    En dit alleen omdat mensen een druk leven hebben en even niet reageren? Naja Ik neem het daarom voor Linda op dat ze nou een goede vriendin van me is wahtever. Bedenk je eens dat er ook huiswerk bestaat! Sorry maar dit is mijn mening!


    AMEN RENEE_O_


    Ice-cream Rockt more than you x3

    je hebt gelijk
    als je wil stoppen, dan stop je gwn en je maakt geen duizenden topics aan

    ik stop met quizlet!

    Sorry hoor Siham je moet je kop eens houden! Elke keer als je ruzie hebt met iemand krijgt die gene de schuld en je moet altijd huilen enzo. Maar het licht nooit bij jou! Nee het is SIHAM DIT SIHAM DAT! Sorry hoor maar je zegt met elke ruzie hoor dat je gaat stoppen met Quizlet maar je zit er nog altijd he!

    En dit alleen omdat mensen een druk leven hebben en even niet reageren? Naja Ik neem het daarom voor Linda op dat ze nou een goede vriendin van me is wahtever. Bedenk je eens dat er ook huiswerk bestaat! Sorry maar dit is mijn mening!




    neee!!!!
    jy bent zoo hip!!
    echt waar<3<3<3
    als je cht stopt, mag ik dan je msn?;$$


    your eyes are like stars in the night.

    Omg ;S
    Je gaat toch niet weg vanwege iemand anders!
    Negeer haar dan (:
    Niet verkeerd bedoelt e, ik vind het erg..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Iedereen mag me nu gaan haten, maar IK ben het met je eens. ik wordt gek van dat kind..
    vind dat je veel lef hebt t te zeggen ;]

    ik vind dat ook en heb dat al erges andrs gzegd

    dr zijn veel mensen die zeggen ik stop met Q en ik ben nu direct weg
    maar 5uur later zitte ze daar nog <_< (N)


    Gilles (ll)

    (...)



    neee!!!!
    jy bent zoo hip!!
    echt waar<3<3<3
    als je cht stopt, mag ik dan je msn?;$$


    RENEE STOPT NIET MET QUIZLET HOOR


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Als dit topic gaat uitlopen op een ruzie gooi ik er meteen een slotje op.
    Dat jullie het even weten.

    Ja hoor is goed natuurlijk ik wil hier geen ruzie mee maken maar gewoon ze moet even beseffen wat ze doet [á]


    I do not hook up.

    (...)
    Ja hoor is goed natuurlijk ik wil hier geen ruzie mee maken maar gewoon ze moet even beseffen wat ze doet [á]


    YEP MEE EENS!,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    :D Thanks for jullie mening [á]


    I do not hook up.

    HALLELUJAH!
    Iemand die nadenkt.
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Wordt gek van dat geoverdrijf.


    Mew <3

    OMG waar gaat dit over sorry hoor.. Siham STOPT met Q ja STOPT! weet je wel hoe ongezellig het dan wordt zonder haar!! I mean.. IK VIND dit een beetje een domme Topic..

    (...)
    Ja hoor is goed natuurlijk ik wil hier geen ruzie mee maken maar gewoon ze moet even beseffen wat ze doet [á]
    Toch ben ik bang dat dit op een ruzie gaat uitlopen aangezien het sociale niveau van sommige users ver onder het landelijk gemiddelde ligt.


    Bored.

    OMG waar gaat dit over sorry hoor.. Siham STOPT met Q ja STOPT! weet je wel hoe ongezellig het dan wordt zonder haar!! I mean.. IK VIND dit een beetje een domme Topic..


    als ze het niet zegt, mist bijna niemand het..
    het enige wat ik zou missen is aanstellerij, en eigenlijk nieteens missen, meer opvallen dat het er niet meer is.