• .. Mark van Bommel! *vuvuzela getoeter*

    De schoonvader die zijn schoonzoon tot aanvoerder benoemt: twee jaar geleden lag de familieband tussen Bert van Marwijk en Mark van Bommel nog zo gevoelig dat het niet zou zijn gebeurd, maar de tijden zijn veranderd.

    Motivatie is grootste uitdaging voor Oranje
    Van Bommel is al geruime tijd de onbetwiste captain van Bayern München en ontpopte zich op het WK tot een van de grote leiders van Oranje. Volgens bondscoach Van Marwijk was iedereen binnen zijn staf het er unaniem over eens dat de ervaren middenvelder de aanvoerdersband van de gestopte Giovanni van Bronckhorst moest overnemen. "Mark heeft de leeftijd, staat op de juiste positie en is bij zijn club ook aanvoerder. Het was voor mij duidelijk dat hij de band zou krijgen."

    Van Bommel zelf zei rond het WK dat hij geen aanvoerder hoefde te worden. Toch accepteerde hij het aanbod. Van Marwijk: "Hij schrok er even van toen ik het vroeg, maar vond het een hele eer."

    bron

    Yes, dat vind ik leuk, al had ik liever Kuyt aanvoerder zien worden. Maar gefeliciteerd, Mark! :Y)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 21:24 ]

    Super gaaf!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nah, van Persie moet x'D


    -

    dat vind ik wel heel erg cool :D maar ik mis van brockhorst wel hoor.... :P

    MissFucile schreef:
    dat vind ik wel heel erg cool :D maar ik mis van brockhorst wel hoor.... :P

    Jaa inderdaad.. jammer dat die band uberhaubt moest doorgegeven. Gio is echt een topkerel ^^ <3

    Jeh ;D Ik dacht al dat Mark aanvoerder zou worden ;P

    Dat was te voorzien. Aangezien hij een echte leider is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Achja, k heb te weinig voetbal verstand om er een goeie mening over te houden dus ik zeg: A fijn xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasXStar schreef:
    Achja, k heb te weinig voetbal verstand om er een goeie mening over te houden dus ik zeg: A fijn xD

    _O_

    van Bommel ??
    ik dacht dat Rafael van der Vaart aanvoerder zou worden, aangezien hij reserve aanvoerder was, maarja, wel leuk voor van Bommel :)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 10:56 ]

    Zoiets had ik wel verwacht, ja. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.