• Ik zag er nog geen topic over, en ik weet niet of dit expres is gedaan, maar ik maak er maar een aan dan.
    Dusseh.. Express yourself. Mijn mening:
    Dit was geen voetbal meer, om de paar minuten ging er wel ergens opeens een Spanjaard liggen janken en kreeg Nederland een gele kaart. En ik hoorde ook dat dat doelpunt niet had moeten tellen omdat hij al buitenspel was geweest of zoiets, maar weet niet of dat waar is.. Het zou mij niet eens zoveel hebben gescheeld als Nederland verloor, maar dit vind ik echt vies gewoon. Die scheids is of omgekocht of hij had gewoon stront in zijn ogen. En dat zeg ik trouwens niet omdat Nederland verloren had, want NL heeft ook streken uitgehaald waarvoor ze gewoon rood hadden kunnen krijgen en waar niets aan werd gedaan. Maar kom op. Spanje haalt Nederland onderuit en die schele geeft Nederland een gele kaart? Normaal is die gast best een goede scheids, maar nu.. Wie kan die gast de weg naar Specsavers wijzen.
    Zeggen dat iets niet eerlijk is hoeft niks met niet tegen je verlies te maken te hebben en ga elkaar a.u.b niet aanvallen. Doe dat maar in je eigen topic ofzo, niet het mijne thanx.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik zou die lijn nu niet overschrijden als ik jou was, meisje.

    Jij bent hier degene die dat doet, dus ga gewoon weg en verziek andere mensen hun topic niet met je gescheld. Als je niet tegen je verlies kunt moet je het niet op andere afreageren.


    The soul needs autumn.

    Man, dat jullie vrouwen zo kunnen bekken over voetbal! :'D

    @ Mods: ik had echt niet zoveel waarschuwingen gegeven, ik zou het allang gesloten hebben. Maar jullie zijn de mods, ik ben weg uit dit topic, het is hier niet gezellig meer.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oké, het topic gaat dicht. Als jullie je niet kunnen gedragen, dan zo maar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Santo schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegt vind ik dat Nederland meer en vooral smerigere overtredingen maakte.
    En die scheids kan niet alles zien, die heeft alleen maar gefloten wat hij ziet, of het nu in voordeel van de Spanjaarden of de Nederlanders was.

    Welke overtredingen dan? behalve De jong,die was echt erg (maar ook gewelidig).
    En je moet toe geven,Spanje lag wel erg vaak om niets, en die scheids floot,in het algemeen maar vooral tegen nl, erg vaak. Het was meer fluiten dan spelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    noooooooh ;o


    Smiling but close to tears.