• In mijn klas zit dus een jongen Sam en hij is like.. cute.. en hij maakt me in de war :X want hij is heel lief en aardig voor me en knuffelt me steeds of slaat zijn armen om me heen maar als iemand vraagt of ie wat van me wil fseu of dat ie op me is segt ie meteen nee. en al zou ie op me zijn en me verkering vragen dan zou ik alsnog moeten weigeren omdat ik anders mijn beste vriendin van mijn klas kwijtraak en laten we het zo zeggen : ik heb niet veel vriendinnen.


    waarom ik die vriendin dan kwijt raak ?
    nou ze heeft al 2 jaar een crush op Sam enz... en ik wil haar echt niet kwijt want ze is bijzondr en heel anders als de andere mensen die mijn vrienden waren/zijn.

    HELP MIEEE X_x

    xoxo

    Nini.


    We can only learn to love by loving.

    Lastige situatie, je verliest altijd!
    Als je met hem zou nemen dan verlies je je vriendin, neem je niet met hem dan onderdruk je je eigen gevoelens. Dus wat is je belangrijker ;)
    Een tip, jongens zijn altijd maar voor ezen you know? Ze zeggen dat ze van je houden, maar als eer een betere is dan dumpen ze je sneller dan dat jij tot 3 kan tellen!

    iloveyou <3


    Tears are crashing out of my eyes

    Natuurlijk is dit een lastig parket, schat. Praat erover met haar. En ik vin dwel dat het tij dis dat ze tegen die Sam zegt dat ze op hem is. Gosh, 2 jaar. O.O


    Innocence.

    O.o Me jou helpen gaat.
    Is je vriendin al 2 jaar verliefd op hem? En weet hy dat wel of niet? Zo wel, dan heeft ze waarschynlyk tóch geen kans meer by 'm en zou het oneerlyk zyn als jy niet met hem zou mogen nemen. Uiteindelyk weet die Sam zelf of hy nou liever met jou wil of met haar.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lastige situatie, je verliest altijd!
    Als je met hem zou nemen dan verlies je je vriendin, neem je niet met hem dan onderdruk je je eigen gevoelens. Dus wat is je belangrijker ;)
    Een tip, jongens zijn altijd maar voor ezen you know? Ze zeggen dat ze van je houden, maar als eer een betere is dan dumpen ze je sneller dan dat jij tot 3 kan tellen!

    iloveyou <3


    idd.. wnt mijn vriendin had het eral over dat sam te veel aan mij sat enz maar toen zei ik dat ik nooit met hem zou nemen en toen begon ik de spicegirls te singen x_x omg ik kan echt te goed liegen en nu haatk meself

    @Enya
    Sam weet dat wel liefje maar hij wil haar gewoon niet en dat weet zij ook mr se blijft verliefd


    We can only learn to love by loving.

    als hij jou vraagt, dan moet je ja zeggen,

    als ze dat niet begrijpt van jou en Sam, dan is het ook geen echte vriendin :$

    sorry :X

    x


    sometimes I will run away !!

    Lastige situatie, je verliest altijd!
    Als je met hem zou nemen dan verlies je je vriendin, neem je niet met hem dan onderdruk je je eigen gevoelens. Dus wat is je belangrijker ;)
    Een tip, jongens zijn altijd maar voor ezen you know? Ze zeggen dat ze van je houden, maar als eer een betere is dan dumpen ze je sneller dan dat jij tot 3 kan tellen!

    iloveyou <3

    Met dan stuk over 'Jongens zyn voor even' ben ik het niet mee eens. Ligt er aan of je de juiste jongen hebt gevonden of niet. Je kan gevoelens voor iemand hebben, terwyl hy/zy gewoon niet de juiste persoon is voor je. Als je eenmaal de juiste hebt gevonden, is die niet voor even hoor.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    idd.. wnt mijn vriendin had het eral over dat sam te veel aan mij sat enz maar toen zei ik dat ik nooit met hem zou nemen en toen begon ik de spicegirls te singen x_x omg ik kan echt te goed liegen en nu haatk meself

    @Enya
    Sam weet dat wel liefje maar hij wil haar gewoon niet en dat weet zij ook mr se blijft verliefd

    Naja, ze moet haar over hem heen zetten.


    Innocence.

    @Enya
    makkelijker gesegt dan gedaan..
    misschien sou se me kunnen vergeven ja maar toch.. ze is eng verliefd x_X se weet precies de dag waarop ze hem ontmoet heeft,hoelaat en wat ze deden enz x_x


    We can only learn to love by loving.

    Praat er met je vriendin over. Voor mij zijn mijn vriendinnen belangrijker dan een jongen. Als ik en een vriendin dezelfde jongen leuk zouden vingen [/wacht ligt eraan welke vriendin] zou ik hem laten vallen en denken de één niket, de ander ook niet! n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waarom zou jij nee moeten zeggen? Dit moet je met je vriendin bespreken, maar duidelijk zeggen dat jij hem OOK leuk vind en zij niet kan bepalen of jij ja of nee zegt. En weetje, als iemand anders met hem nam zou ze het ook niet erg vinden.
    Ze zeggen wel dat vriendschap voor liefde gaat, maar dat betekent niet dat je de liefde moet gaan verwaarlozen

    vriendschap is voor altijd? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    vriendschap is voor altijd? (:


    Niet voor altijd, want anders was ik een paar vriendinnen niet kwijtgeraakt, (:
    Maar als ik jouw was, zou ik wel zelf kiezen, maar wel met haar er over hebben, maar het is jou leven, en je hoeft niet naar andere te luisteren? Maar wel met haar praten dan, ??


    I can't see the future with tears in my eyes