• Ik zag er nog geen topic over, en ik weet niet of dit expres is gedaan, maar ik maak er maar een aan dan.
    Dusseh.. Express yourself. Mijn mening:
    Dit was geen voetbal meer, om de paar minuten ging er wel ergens opeens een Spanjaard liggen janken en kreeg Nederland een gele kaart. En ik hoorde ook dat dat doelpunt niet had moeten tellen omdat hij al buitenspel was geweest of zoiets, maar weet niet of dat waar is.. Het zou mij niet eens zoveel hebben gescheeld als Nederland verloor, maar dit vind ik echt vies gewoon. Die scheids is of omgekocht of hij had gewoon stront in zijn ogen. En dat zeg ik trouwens niet omdat Nederland verloren had, want NL heeft ook streken uitgehaald waarvoor ze gewoon rood hadden kunnen krijgen en waar niets aan werd gedaan. Maar kom op. Spanje haalt Nederland onderuit en die schele geeft Nederland een gele kaart? Normaal is die gast best een goede scheids, maar nu.. Wie kan die gast de weg naar Specsavers wijzen.
    Zeggen dat iets niet eerlijk is hoeft niks met niet tegen je verlies te maken te hebben en ga elkaar a.u.b niet aanvallen. Doe dat maar in je eigen topic ofzo, niet het mijne thanx.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Vete?

    Discussie/ruzie/onenigheid.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het is wel tegen je verlies kunnen, maar dat goal was onterecht en had afgefloten/afgekeurd moeten worden.


    Niet waar, in de herhaling kon je héél duidelijk zien dat het terrecht was. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Klopt, het was ook vet oneerlijk. Nederland kreeg zo snel een gele kaart voor iets, terwijl Spanje alles kon maken. En die goal van Spanje was inderdaad buitenspel, heb hem net nog gezien op tv. Maar veel kunnen we er niet meer aan veranderen, we mogen trots zijn dat Nederland het zover heeft geschopt. (:

    Rose&Samira: Die scheids was gewoon goed. en niet partijdig. (cat)(krul)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:25 ]


    Smiling but close to tears.

    Pardò?
    Was het buitenspel?
    *Pissed* GGGGGGGGOOOOOOD-VER...domme. :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Spanje heeft inderdaat een poaar kaarte gerkegen maar nederland kreeg er meer dan 11! Dat is toch niet normaal meer.
    Die scheits was zo partijdig als wat.
    @Hingucker
    Ten eerste Nederland
    Ten tweede,als je de wedstrijd had gezien snapte je wat we bedoelen met partijdig,wand dat was hij echt.Geloof me ik,ik heb iets tegen voetbal dus ik kijk er objektief na.

    Meer dan 11? Dat betekent dat naast de speler die eruit moest iedereen een gele kaart had.. Zo erg was het toch ook niet of wel .__.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Ik zeg toch dat ik het niet zeker weet, rustig maar.
    Het is echt een paar keer gebeurd dat NL zo'n Spanjaard niet eens aanraakte en dat hij gewoon ging liggen en wij een gele kregen, dat zag je duidelijk in de herhaling. Ik kan best tegen mijn verlies, dat staat toch ook in het topic. Lees dan.


    Ik bedoelde dat niet specifiek tegen jou, maar tegen die overdreven oranje-supporters. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Italie schreef:
    Ik vond dat nederland gewoon vuil speelde. Je zag ook in alle herhalingen dat Nederlanders gewoon kijhard tegen ze aantrapte.


    ja idd. ze hadden egt overtredingen, sommige kaarten waren niet nodig geweest. maar alsnog het was niet helemaal eerlijk gefloten.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Q schreef:
    Zoiets kan je over elke wedstrijd wel zeggen... Volgens mij is Spanje terecht gewonnen. En, die kaarten waren bij zowel Spanje als bij Nederland.


    Hope goes lost but never dies.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Meer dan 11? Dat betekent dat naast de speler die eruit moest iedereen een gele kaart had.. Zo erg was het toch ook niet of wel .__.

    Negen gele kaarten en één rode kaart.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Argentinia schreef:
    Rose&Samira: Die scheids was gewoon goed. en niet partijdig. (cat)(krul)


    daar ben ik het volledig mee eens (lol)


    I remember when we kissed.

    Volgens mij was dat doelpunt niet buitenspel? :'D Toen de bal vertrok ging die ene gozer buitenspel staan dus dan telt dat niet. Dacht ik. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Italie schreef:
    Ik vond dat nederland gewoon vuil speelde. Je zag ook in alle herhalingen dat Nederlanders gewoon kijhard tegen ze aantrapte.

    De Spanjaarden speelden vuiler.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Meer dan 11? Dat betekent dat naast de speler die eruit moest iedereen een gele kaart had.. Zo erg was het toch ook niet of wel .__.

    Van de eertrte 11 hebben er 2 geen kaart gekregen,dat is al 9. Hietiinga kreeg er 2 dus 10. En dan nog Elia ook nog 1 is 11.
    Ok sorrie niet meer dan 11 maar 11.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind dat Spanje terecht heeft gewonnen.
    Die goal was like totaal niet buitenspel en sorry hoor als de Nederlanders zo smerig spelen moeten ze maar tegen hun verlies kunnen.


    The soul needs autumn.