• Hi, ik heb een vraagje.
    Aangezien alle HP-mensen heel erg 'geoefend' zwaaien met hun toverstokken als ze aan het toveren zijn vroeg ik me af of die mensen dat ook leren, of dat gewoon kunnen. Wat is het nou?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bij bepaalde toverspreuken moet je ook een bepaalde zwaai doen, dus ik denk dat ze dat er bij moeten leren?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ze leren de bewegingen bij de spreuk.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jep, ik heb het in de extra's gezien van HP 5 denk ik. Daar geeft een van de actrices je een soort rondleiding en zie je haar ook bezig als ze aan het oefenen is ^^


    Live life limitless.

    Ik denk leren.

    Bij toverstok zwaaien, dacht ik meteen aan voetje zwieren @madhatter
    <3

    Impure schreef:
    Ze leren de bewegingen bij de spreuk.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    RESURGAM schreef:
    Bij bepaalde toverspreuken moet je ook een bepaalde zwaai doen, dus ik denk dat ze dat er bij moeten leren?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat leren ze ook gewoon in de lessen. Dat oefenen ze namelijk ook in de films en boeken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Impure schreef:
    Ze leren de bewegingen bij de spreuk.

    dat denk ik ook


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Impure schreef:
    Ze leren de bewegingen bij de spreuk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bij wingardium leviosa moet je een halve G-sleutel draaien, ik spreek uit ervaring.
    Bij vloeken moet je inderdaad echt iemand zodanig willen bezeren als dat de spreuk aangeeft. Harry wist dit niet in boek zes met de spreuk sectumsempra, dat is een uitzondering.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ze leren dat erbij want dat kan je zien bij extra's.

    dat leren ze als ze de spreuk leren(krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.