• Ik zag er nog geen topic over, en ik weet niet of dit expres is gedaan, maar ik maak er maar een aan dan.
    Dusseh.. Express yourself. Mijn mening:
    Dit was geen voetbal meer, om de paar minuten ging er wel ergens opeens een Spanjaard liggen janken en kreeg Nederland een gele kaart. En ik hoorde ook dat dat doelpunt niet had moeten tellen omdat hij al buitenspel was geweest of zoiets, maar weet niet of dat waar is.. Het zou mij niet eens zoveel hebben gescheeld als Nederland verloor, maar dit vind ik echt vies gewoon. Die scheids is of omgekocht of hij had gewoon stront in zijn ogen. En dat zeg ik trouwens niet omdat Nederland verloren had, want NL heeft ook streken uitgehaald waarvoor ze gewoon rood hadden kunnen krijgen en waar niets aan werd gedaan. Maar kom op. Spanje haalt Nederland onderuit en die schele geeft Nederland een gele kaart? Normaal is die gast best een goede scheids, maar nu.. Wie kan die gast de weg naar Specsavers wijzen.
    Zeggen dat iets niet eerlijk is hoeft niks met niet tegen je verlies te maken te hebben en ga elkaar a.u.b niet aanvallen. Doe dat maar in je eigen topic ofzo, niet het mijne thanx.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Argentinia schreef:
    (...)
    hou eens op man. Strax word dit topic ook nog gesloten.
    on; Spanje heeft het verdiend te winnen _O_

    _O_


    The soul needs autumn.

    Rooftops schreef:
    (...)

    En de enigste dat grof en onrespectvol doet tegen de anderen.

    Respect voor jou? HAHA.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Die scheids was gewoon partijdig. Die spanjaard die uiteindelijk de goal maakte, had wat mij betreft allang rood gekregen. Stomme acteur.
    Spanje heeft goed gespeelt, maar die scheids had beter moeten fluiten. En spanje maakte gewoon vele overtredingen. Nederlanders ook, maar dan nog. De scheids floot gewoon naar de hand van de Spanjaarden. Wie dat niet ziet mag wat mij betreft een brilletje kopen.

    maaar spanje heeft wel goed gespeeld.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:48 ]


    It's never the right time to say goodbye.

    Pooooh, jesus waar maken jullie je druk om. Ofc. ik was ook erg pissed. Maar beide zouden het verdiend hebben! Idd, die trap was lelijk maar die ging echt niet expres hoor :') Daarbij heeft die scheids 2x onterecht een gele kaart gegeven aan Nederland. Ze hebben beide goed gespeeld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Casanova schreef:
    OT; Ik vind dat Spanje verdiend gewonnen heeft, en dat de mensen die er niet mee kunnen leven dát ze gewonnen hebben maar op bed moeten gaan liggen janken ofzo. Je kan er toch niets meer aan doen.

    Voila, dat ze dat doen in plaats van mensen liggen uit te schelden en het hoog in hunne kop te krijgen.


    The soul needs autumn.

    Guys, friggin' chillax? o-o
    Het is maar voetbal.


    All this dampness is damp.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Respect voor jou? HAHA.

    Zo zien we maar weer wat voor opvoeding jij gehad hebt.


    Hope goes lost but never dies.

    Santo schreef:
    (...)
    Voila, dat ze dat doen in plaats van mensen liggen uit te schelden en het hoog in hunne kop te krijgen.[/grey]

    Idd, maar ja. Zo zijn sommige mensen, die kunnen niet tegen hun verlies en gaan dat afreageren.


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    (...)
    Zo zien we maar weer wat voor opvoeding jij gehad hebt.

    Ik zou die lijn nu niet overschrijden als ik jou was, meisje.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Respect voor jou? HAHA.

    Houd je mond eens dicht, ga maar naar hun GB als je ruzie wilt maken ofzo ik ga jouw topic toch ook niet verkloten? Oprotten gewoon.
    Tja mensen hebben wel gelijk, het was dan wel hartstikke vies maar ze kunnen het toch niet terugdraaien.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:49 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cameroon schreef:
    Die scheids was gewoon partijdig. Die spanjaard die uiteindelijk de goal maakte, had wat mij betreft allang rood gekregen. Stomme acteur.
    Spanje heeft goed gespeelt, maar die scheids had beter moeten fluiten. En spanje maakte gewoon vele overtredingen. Nederlanders ook, maar dan nog. De scheids floot gewoon naar de hand van de Spanjaarden. Wie dat niet ziet mag wat mij betreft een brilletje kopen.

    Eerlijk gezegt vind ik dat Nederland meer en vooral smerigere overtredingen maakte.
    En die scheids kan niet alles zien, die heeft alleen maar gefloten wat hij ziet, of het nu in voordeel van de Spanjaarden of de Nederlanders was.


    The soul needs autumn.

    Casanova schreef:
    (...)
    Idd, maar ja. Zo zijn sommige mensen, die kunnen niet tegen hun verlies en gaan dat afreageren.

    Het heeft niks met verlies te maken. Spanje had van mij best mogen scoren áls het niet buitenspel was geweest. Maar jullie zijn een beetje achterlijk bezig om daarover heen te lezen, terwijl ik het al meerdere malen heb aangegeven. Maar jullie komen jezelf snel genoeg tegen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Respect voor jou? HAHA.


    Je hoort respect te hebben voor iedereen, behalve als ze jou serieus iets hebben misdaan, en voor zover ik weet is het enige wat ik jou heb misdaan tegen jou ingaan.

    O-T: Ach wat, Spanje won dus het is verdient.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cameroon schreef:
    Die scheids was gewoon partijdig. Die spanjaard die uiteindelijk de goal maakte, had wat mij betreft allang rood gekregen. Stomme acteur.
    Spanje heeft goed gespeelt, maar die scheids had beter moeten fluiten. En spanje maakte gewoon vele overtredingen. Nederlanders ook, maar dan nog. De scheids floot gewoon naar de hand van de Spanjaarden. Wie dat niet ziet mag wat mij betreft een brilletje kopen.

    maaar spanje heeft wel goed gespeeld.

    Hier ben ik het dus echt totaal mee eens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik zou die lijn nu niet overschrijden als ik jou was, meisje.


    Jij hebt de 'lijn' allang overschreden.
    Mensen moeten gewoon respect voor elkaar hebben en als je zo reageert ja, dan ben ik het met Amber eens. Jij hebt dan dus echt geen goede opvoeding gehad.


    Smiling but close to tears.