• Ik zag er nog geen topic over, en ik weet niet of dit expres is gedaan, maar ik maak er maar een aan dan.
    Dusseh.. Express yourself. Mijn mening:
    Dit was geen voetbal meer, om de paar minuten ging er wel ergens opeens een Spanjaard liggen janken en kreeg Nederland een gele kaart. En ik hoorde ook dat dat doelpunt niet had moeten tellen omdat hij al buitenspel was geweest of zoiets, maar weet niet of dat waar is.. Het zou mij niet eens zoveel hebben gescheeld als Nederland verloor, maar dit vind ik echt vies gewoon. Die scheids is of omgekocht of hij had gewoon stront in zijn ogen. En dat zeg ik trouwens niet omdat Nederland verloren had, want NL heeft ook streken uitgehaald waarvoor ze gewoon rood hadden kunnen krijgen en waar niets aan werd gedaan. Maar kom op. Spanje haalt Nederland onderuit en die schele geeft Nederland een gele kaart? Normaal is die gast best een goede scheids, maar nu.. Wie kan die gast de weg naar Specsavers wijzen.
    Zeggen dat iets niet eerlijk is hoeft niks met niet tegen je verlies te maken te hebben en ga elkaar a.u.b niet aanvallen. Doe dat maar in je eigen topic ofzo, niet het mijne thanx.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rooftops schreef:
    Volgens mij was dat doelpunt niet buitenspel? :'D Toen de bal vertrok ging die ene gozer buitenspel staan dus dan telt dat niet. Dacht ik. 8D

    Dat doelpunt niet, nee. Maar voordat ie hem aangespeeld kreeg, stond die daarvoor al wel buitenspel. En op dát moment had de vlag al omhoog moeten gaan en afgefloten moeten worden.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Argentinia schreef:
    Rose&Samira: Die scheids was gewoon goed. en niet partijdig. (cat)(krul)


    Amen (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Spanje maakte geen buitenspel. Ze hebben bij ons op tv die goal herhaald en er was géén buitenspel. Nederland speelde al helemaal niet netjes. Die schop wat De Jong aan Alonso gaf was gewoon vuil. Spanje heeft het goed gedaan, Nederland speelde ook goed. Spanje heeft een goal gemaakt die niet uit was dus Spanje wint.


    All this dampness is damp.

    Santo schreef:
    Ik vind dat Spanje terecht heeft gewonnen.
    Die goal was like totaal niet buitenspel en sorry hoor als de Nederlanders zo smerig spelen moeten ze maar tegen hun verlies kunnen.

    Het gáát er niet over dat we niet tegen ons verlies kunnen. Het gaat erom dat het een onterecht doelpunt was. Goodness, hoe fucking vaak moet je dat hier uitleggen? ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Santo schreef:
    Ik vind dat Spanje terecht heeft gewonnen.
    Die goal was like totaal niet buitenspel en sorry hoor als de Nederlanders zo smerig spelen moeten ze maar tegen hun verlies kunnen.

    Niet aanvalent,maar zo vuil speelde nederland toch niet? behalve die trap van De Jong dan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Argentinia schreef:
    Rose&Samira: Die scheids was gewoon goed. en niet partijdig. (cat)(krul)

    Dudettes. Die gast had echt een brilletje nodig.(baby)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat doelpunt niet, nee. Maar voordat ie hem aangespeeld kreeg, stond die daarvoor al wel buitenspel. En op dát moment had de vlag al omhoog moeten gaan en afgefloten moeten worden.



    Dus dat doelpunt was terrecht.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het gáát er niet over dat we niet tegen ons verlies kunnen. Het gaat erom dat het een onterecht doelpunt was. Goodness, hoe fucking vaak moet je dat hier uitleggen? ._.


    Vaak, aangezien het doelpunt zelf niet buitenspel was en dus wel terecht.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het gáát er niet over dat we niet tegen ons verlies kunnen. Het gaat erom dat het een onterecht doelpunt was. Goodness, hoe fucking vaak moet je dat hier uitleggen? ._.

    Het was wél terecht. Op de herhaling zag je dat hij niet buitenspel stond, dus waarom zaagt iedereen er dan over, als het Nederlanders waren geweest hadden jullie niet gezegt dat het buitenspel was.


    The soul needs autumn.

    Rooftops schreef:
    (...)


    Dus dat doelpunt was terrecht.

    De actie daarvoor niet, dumbass. Daar had al afgefloten moeten, waardoor het doelpunt níet terecht was. Ze hadden niet eens de kans meer mogen krijgen om door te spelen, aangezien er al sprake was van buitenspel. ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het gáát er niet over dat we niet tegen ons verlies kunnen. Het gaat erom dat het een onterecht doelpunt was. Goodness, hoe fucking vaak moet je dat hier uitleggen? ._.

    Tja het leuke aan Quizlet is dat mensen alleen lezen wat ze willen lezen dus ik denk nog vaak. Wacht ik zal het even duidelijk maken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rooftops schreef:
    (...)


    Dus dat doelpunt was terrecht.

    Het doelpunt zalf wel,maar hij had niet gemaakt moogen worden. Er had niet doorgespeelt mogen worden,als ik het goed begrijp.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kassiewijle schreef:
    Tja, wat hebben we d'r nu nog aan? Het is al gebeurd :Y)

    inderdaad <3


    -

    NorthKorea schreef:
    (...)
    Dudettes. Die gast had echt een brilletje nodig.(baby)

    Niet. Hij's een goede scheids hoor. Anders zou hij sowieso de finale niet mogen fluiten (cat) en Spanje verdiende het om te winnen.


    Smiling but close to tears.

    Santo schreef:
    (...)
    Het was wél terecht. Op de herhaling zag je dat hij niet buitenspel stond, dus waarom zaagt iedereen er dan over, als het Nederlanders waren geweest hadden jullie niet gezegt dat het buitenspel was.

    .__________________________. Leer lezen?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.