• Ik irriteer me er echt aan als ik op 'willekeurige quiz' klik en ik alleen maar verhalen krijg. Ik heb net minstens 10 quiz-verhalen achter elkaar gekregen. Kan hier niet iets aan gedaan worden ofzo?


    it's so empty living behind these castle walls

    I totally agree! Maar ik denk niet dat er iets aan gedaan kan worden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ooh, jaa, inderdaad! O.o


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ja dat vind ik ook irritant!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zolang mensen hun oude 'quiz-verhalen' niet omzetten in hoofdstukken/story's gaat dat er niet van komen nee.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Er was vroeger al een tokio hotel filter, maar daar werd de site traag van. En ik denk niet dat er een filter voor gemaakt kan worden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja. Ik ben het met je eens. Maar ik denk niet dat daar veel aan gedaan kan worden want het blijven toch Quizzen.

    Ik ook, de hele tijd van die stomme Tokio Hotel verhalen die allemaal over hetzelfde gaan


    ars moriendi

    xBoeddha schreef:
    Ja. Ik ben het met je eens. Maar ik denk niet dat daar veel aan gedaan kan worden want het blijven toch Quizzen.
    Ja dat dacht ik ook al, daarom dacht ik: misschien heeft iemand anders een idee?


    it's so empty living behind these castle walls

    Speaker schreef:
    I totally agree! Maar ik denk niet dat er iets aan gedaan kan worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is wel stom, maar dat is iets waar een user voor kiest. Niemand kan ze dwingen om dat niet te doen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Speaker schreef:
    I totally agree! Maar ik denk niet dat er iets aan gedaan kan worden.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Trouwens, dat heb ik ook met de polls. Ik krijg heel vaak al ingevulde polls. Dat schiet ook niet op :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, die verhalen zijn klote :S

    Een Quiz is er voor vragen en een uitkomst! En niet 1 stomme vraag en een verschrikkelijk verhaal.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    verkracht door youni your best friend bill kaulitz your saving angel

    ik vond dat even een grappige titel die ik tegenkwam _O_


    it's so empty living behind these castle walls

    xBoeddha schreef:
    Ja. Ik ben het met je eens. Maar ik denk niet dat daar veel aan gedaan kan worden want het blijven toch Quizzen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.