• Wie het al had gelezen in het topic "pissig".
    Maar dus, ik had met een vreselijk leuke jongen: Mitchel. En nou we hadden al like 5 maanden en toen moest ik jammer genoeg echt alles op alles geven voor school want dat ging echt slecht dus dan zag ik hem nog maar like 2 keer in de week, na een maand werd dat like 2 keer per maand. Hij dumpte me 2 maanden geleden omdat hij me niet meer zo vaak zag en ik kon er zelf nix aan doen en hij snapt da en wou me effe tijd geven tot de vakantie, nu mijn hartsvriendin heeft sinds zaterdag met hem. En ik had egt like mega ruzie met haar ma egt ik wou die vermoorde ofso en toen kwam mitch en die vertelde dat hij me al lang niet meer leuk vond, nadat we een maand hadden ofso en dat hij me daarom dumpte.

    Ik voel me nu egt kut, depressief. Echt gast, ik haat die allebei, en ik haat mezelf. Kheb gwn nix meer om voor te leven. Ben gwn fxcking depri ;[ En da wil ik ni want examens komen en als ik depri ben kan ik ni leren + depri zijn is zo zielig ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    Heey Lieverd,

    Laat hun tog joh laat je eigen niet op je kop zitten.
    als die jonge jou laat zitten maakt hij de grootste Fout van zijn leven echt geloof me maar
    en ga niet depri zitten doen ga iets leuks doen of mep gewoon een boom aan flarden
    maar beloof mij een ding haal geen domme dinge in je hoofd Oke?


    Bye.<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind da echt supererg vr u!
    Mijn raad: koop een grote pot Hagen-Datz en kijk even een leuke, grappige film. Ook al heb je er geen zin in, gwn doen! Ge gaat u echt beter voele (spreek uit ervaring)
    (ge kunt nu best geen romantische film zien, neem gwn een supergrappige)
    En kzou nu best ff niet naar die vriendin gaan, laat het even rusten en ga na een week fzo trug eens naar u vriendin als ge haar als vriendin ni kwijt wilt.


    Real music is hidden behind the notes

    Jongens komen en gaan ;)
    Dus maak je niet druk. En zoek hulp voor je depressie, dat je kan via de huisarts doen die stuurt je door naar hulp.

    hopelijk heb je hier wat aan wnt dat heb ik zelf ook gedaanxoxo sterkte

    Heey,

    Echt klote voor je.
    Maar bekijk het zo, iedereen heeft dat wel eens.
    Een rotte appel, sommige jongens zijn zo >.<

    Maar je bent nog hartstikke jong, nog 1000de kansen voor je :) En je ware komt nog wel!

    1 tip: Zoek niet naar de ware, Wacht!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Heey,

    Echt klote voor je.
    Maar bekijk het zo, iedereen heeft dat wel eens.
    Een rotte appel, sommige jongens zijn zo >.<

    Maar je bent nog hartstikke jong, nog 1000de kansen voor je :) En je ware komt nog wel!

    1 tip: Zoek niet naar de ware, Wacht!

    Zijn tip is geniaal. :'D


    Tanya is de beste.